Ուսուցման պրոբլեմային զրույցի և շարադրանքի մեթոդները տեխնոլոգիական գործընթացում

Գին՝ 3600դրամ
Էջերի քանակ՝ 18էջ
Մանկավարժություն, լեզվաբանություն
Աշխատանքի տեսակ՝ Կուրսային
Աշխատանքի ID` 7709

Բովանդակություն

Ներածություն
1. Ուսուցման մեթոդները և դրանց դերը ուսումնական գործընթացում
2. Ուսուցման զրույցի և շարադրանքի պրոբլեմային մեթոդների էությունը և դերը տեխնոլոգիական գործընթացում
2.1 Ուսուցման զրույցի պրոբլեմային մեթոդը տեխնոլոգիական գործընթացում
2.2 Ուսուցման շարադրանքի պրոբլեմային մեթոդը տեխնոլոգիական գործընթացում
Եզրակացություն

Հատված

Այս աշխատանքի հատվածը անհասանելի է։

Գրականության ցանկ

1. Ամիրջանյան <<Մանկավարժություն>>, Եր. 2003թ.
2. Մանուկյան Ս. <<Նպատակահարույց ուսուցման տեսությունն ու պրակտիկան>>, Երևան, 1998:
3. Պետրոսյան Հ.Հ. <<Ուսուցման գործընթացի տեխնոլոգիականությունը բարձրագույն դպրոցում>>, Մխիթար Գոշ, N1, 2007:
4. Պետրոսյան Հ.Հ. <<Մանկավարժական տեխնոլոգիայի գործառնային կառուցվածքը>>, Մխիթար Գոշ, N 3, 2007:
5. Амонашвили Ш. А. Размышления о гуманной педагогике. М., 1996.
6. Кузьмина Н. В. Методы исследования педагогической деятельности. 1970 г

Պատվիրել/