Մարկեթինգը որպես կառավարման գործառույթ, դերը և նշանակություն

Գին՝ 39500դրամ
Էջերի քանակ՝ 79էջ
Աշխատանքի տեսակ՝ Մագիստրոսական թեզ
Աշխատանքի ID` 776

Բովանդակություն

Ներածություն
Գլուխ 1. Մարքեթինգի դերը և նշանակությունը կարառավարման գործընթացում
1.1 Մարքեթինգի էությունը, սկզբունքները և խնդիրները
1.2 Մարքեթինգը որպես կառավարման հատուկ գործառույթ
1.3 Մարքեթինգը որպես կառավարման միջոց
1.4 Մարքեթինգային գործունեության կառավարման կազմակերպական կառուցվածքը
Գլուխ 2. Մարքեթինգային ռազմավարության դերը կազմակերպության կառավարման համակարգում
2.1 Մարքեթինգային ռազմավարության դերը և խնդիրները
2.2 Մարքեթինգային ռազմավարության դերը կազմակերպության կառավարման համակարգում
Գլուխ 3. Մարքեթինգի դերը կազմակերպությունում արտակարգ իրավիճակների կառավարման մեջ
3.1 Արտակարգ իրավիճակների կառավարումը
3.2 ՍԱՍ Գրուպ ընկերության մարքեթինգային գործունեության առանձնահատկությունները
Եզրակացություններ և առաջարկություններ

Հատված

Ցանկացած կազմակերպության կարևորագույն խնդիրն է հանդիսանում սպառողների պահանջմունքների ի հայտ բերումը և դրանց բավարարումը, որոնց արդյունքում ապահովում է նրա հետագա գործունեությունը և համապատասխան շահույթի ստացումը: Այս առումով, մարքեթինգը կարևորագույն տեղ է գրավում ցանկացած կազմակերպության գործունեության մեջ և նշանակություն չունի, թե կազմակերպությունը զբաղվում է ֆինանսակաբանկային, արտադրական գործունեությամբ, թե ծառայության մատուցմամբ:
Մարքեթինգը կարելի է ձևակերպել որպես գործունեության ձև, որն ուղղված է սպառողների ցանկությունների, կարիքների և պահանջմունքների ի հայտ բերմանը և բավարարմանը` փոխանակության գործընթացի միջոցով:
Մարքեթինգային գործունեության տակ հասկացվում է ներկազմակերպական ղեկավարման այնպիսի մի համակարգ, որն ուղղված է պահանջարկի հետազոտմանը, ձեռնարկության գործունեության կողմնորոշմանը շուկայի պահանջներին, մրցունակ ապրանքների թողարկմանը:
Մարքեթինգային գործունեության էությունը ու բովանդակությունը արտացոլում է շուկայի զարգացման օբեկտիվ պայմանները: Սպառողը ներկայցանում է իր պահանջները ապրանքի, նրա տեխնիկատնտեսական բնութագրերի, քանակի նկատմամբ և դրանով մեծանում է մրցակցության նշանակությունը, սպառողների համար պայքարը: Դա ստիպում է արտադրողներին մանրակրկիտ և խորը հետազոտել կոնկրետ պոտենցիալ սպառողներին, շուկայական սեգմենտները, որոնք ներկայացնում են ապրանքի որակի և մրցունակության նկատմամբ պահանջները:
Ժամանակակից պայմաններում յուրաքանչյուր ձեռնարկություն հետաքրքրված է մարքեթինգային գործունեության արդյունավետ ղեկավարմամբ: Մասնավորապես նա պետք է իմանա` ինչպես վերլուծել շուկայական հնարավորությունները, ընտրել համապատասխան նպատակային շուկաներ, մշակել մարքեթինգի արդյունավետ համալիր և այլն: Այսինքն, մարքեթինգային գործունեության էությունը կայանում է արդյունավետ որոշումների ընդումնան մեջ, որոնք ուղղված կլինեն սպառողական պահանջների բավարարմանը:

Գրականության ցանկ

1. Բայադյան Ա.Հ., Ֆինանսական վերլուծություն. ուսումնական ձեռնարկ, Եր., Լիմուշ, 2010,
2. Զաքարյան Ա, Սահակյան Շ., Մարքեթինգի հիմունքներ, Երևան 2013թ.,
3. Ассэль Г. Маркетинг: принципы и стратегия. – М.: ИНФРА-М, 2001..,
4. Артур А. Томпсон-мл., А. Дж. Стрикленд III, Стратегический менеджмент: Концепции и ситуации для анализа. Пер. с англ., М., Изд. дом “Вилнюс”, 2007,
5. Афанасьев М. Маркетинг: стратегия и практика фирмы. – Финстатинформ, 1995,
6. Голубкова Е.Н., Секерин В.Д. Маркетинг: выбор лучшего решения. – М.: Экономика, 1993.,
7. Г. Хэмел, К. Прахалад, Г. Томас, Д. О’Нил, Стратегическая гибкость, Питер 2005,
8. Евдокимов Ф. И., Гаава В. М. Азбука маркетинга. Д., Сталкер, 1998,
9. Дж. Р. Эванса, Б.Берман., “Маркетинг”. -М., Экономика, 1990г.,
10. Минцберг Г. Альстренд Б., Лэмпел Дж. Шполы стратегии. СПб: Издательство “Питер”, 2000,
11. Kовалев В.В., Волкова О.Н., Анализ хозяйственной деятельности предприятия, Учебное пособие, М., 2004,
12. Котлер Ф., Армстронг Г., Сондерс Дж., Вонг В. Основы маркетинга. М., СПб. “Вильмс”, 1998,

Պատվիրել/