Գին՝ 5600դրամ
Էջերի քանակ՝ 28էջ
Մանկավարժություն, լեզվաբանություն
Աշխատանքի տեսակ՝ Կուրսային
Աշխատանքի ID` 7794
Բովանդակություն
Առաջաբան
Գլուխ I. Շտկողական խաղերի նշանակությունը երեխաների դաստիարակության գործընթացում
ա) որպես գիտելիքների ամրապնդման միջոց
բ) որպես ճանաչողական գործընթացի ակտիվացման միջոց
Գլուխ II. Շտկողական խաղերի կազմակերպման և անցկացման հիմնական եղանակները
ա) խաղի գործողությունը
բ) խաղի սյուժեն
Գլուխ III. Շտկողական խաղերը` որպես երեխաների ուսուցման կազմակերպման արդյունավետ միջոց
ա) խաղի նպատակը
բ) խաղի արդյունքը
Գլուխ IV. Շտկողական խաղերը <<դժվար երեխաների>> դաստիարակության կարևորագուն նախապայման
ա) խաղի կազմակերպումը
բ) խաղի անցկացման եղանակները
Վերջաբան
Հատված
Այս աշխատանքի հատվածը անհասանելի է։
Գրականության ցանկ
1. Պետրովսկի Ա.Վ., “Տարիքային և մանկավարժական հոգեբանություն”, Երևան, 1977թ.:
2. Մայրենի լեզվի դիդակտիկ խաղերը մանկապարտեզում, Երևան, 1974թ.
3. Գ. Հովյան, Սակավամիտների հաղորդակցմն և կապացված խոսքի զարգացման փևավորումը շտկողական գործընթացում
4. Выготский Л.С. Педагогическая психология. – М.,1991.
5. Гуткина Н.И. Психологическая готовность к школе. – М.,1991