Ուսումնական գործընթացի վրա ազդող հոգեբանական գործոնները

Գին՝ 5800դրամ
Էջերի քանակ՝ 29էջ
Մանկավարժություն, լեզվաբանություն
Աշխատանքի տեսակ՝ Կուրսային
Աշխատանքի ID` 7820

Բովանդակություն

Ներածություն
1.Դպրոցական կյանքում հիմնական անցումային փուլերը և սովորողների մոտիվացիայի առանձնահատկությունները
2.Հոգեբանական գործոնների դերը ուսումնական պրոցեսի արդյունավետության բարձրացման գործում
3.Մանկավարժի անձնային որակները և ազդեցությանն հնարները ուսուցման նկատմամբ դրական մոտիվացիայի ձևավորման գործում
Եզրակացություն

Հատված

Այս աշխատանքի հատվածը անհասանելի է։

Գրականության ցանկ

1. Էլոյան Տ.Ս “Ուսուցիչը և նրա գործունեության հոգեբանական առանձնահատկությունները” — Երևան: Լույս, 1980
2. Խուդոյան Ս. “Անձի զարգացման ճգնաժամային տարիքները” — Երևան: Զանգակ-97, 2004.
3. Կրուտեցկի Վ.Ա. “Մանկավարժական հոգեբանության հիմունքները”-Երևան: Լույս, 1976.
4. Ղազարյան Գ. Հ., Հոգեկան խթանման ազդեցությունը ուսուցման արդյունավետության վրա, Գիտելիք 1, 2002
5. Մանկավարժական հոգեբանության հարցեր /Խմբ.՝ Մ.Ա. Մազմանյան; խմբ.՝ Հ.Մ. Թուրունջյան ; Երևանի Խ. Աբովյանի անվ. հայկ. պետ. մանկավարժ. ին-տ. — Երևան : Միտք, 1965
6. Մկրտչյան Մ. Հ., Ուսուցիչ-աշակերտ փոխհարաբերությունների մասին, Լույսե, Երևան, 1979:

Պատվիրել/