Գին՝ 4600դրամ
Էջերի քանակ՝ 23էջ
Հոգեբանություն
Աշխատանքի տեսակ՝ Կուրսային
Աշխատանքի ID` 7908
Բովանդակություն
Ներածություն
1. Հասկացություն հոգեբանամանկավարժական գնահատման մասին
Հոգեբանամանկավարժական գնահատման առարկան, օբյեկտները
2. Հոգեբանամանկավարժական գնահատման հիմնական սկզբունքները
3. Հոգեբանամանկավարժական գնահատման դերը կրթական համակարգում
4. Երեխայի հոգեկանի զարգացման հիմնային/բազային/ նախադրյալները, հոգեբանամանկավարժական գնահատման մեթոդոլոգիական մոտեցումները
5. Խորացված հոգեբանական հետազոտման անցկացման ընթացակարգը
6. Խորացված հոգեբանական հետազոտման գործելակերպը
7. Հոգեկան զարգացման բազային նախադրյալների հետազոտում
8. Երեխաների նոյրոհոգեբանական հետազոտման և ախտորոշման էքսպրես մեթոդիկա
9. Երեխայի հոգեկան ոլորտի և անձի ընդհանուր կարգավիճակի հետազոտում
10. Հոգեբանամանկավարժական գնահատման վերջնարդյունք
Երեխայի զարգացման նորմատիվները
Եզրակացություն
Հատված
Այս աշխատանքի հատվածը անհասանելի է։
Գրականության ցանկ
1.Բոլոտեվա Ա.Կ. , Մակարովա Ի.Վ. — Կիրառական Հոգեբանություն, Մ. 2002
2. Վիգոտսկի Լ.Ս., — Մանկան հոգեբանություն, Մ 1984, հ 4
3. Լեբեդինսկի Վ.Վ., — Հոգեբանական դիզօնտոգենեզի դասակարգում, ՍՊ 1986 էջ 250-257
4. Հոգեբանական անվտանգության ապահովում կրթական կազմակերպություններում — խմբագիր Բաևայա Ի.Ա ՍՊ 2006, էջ 288
5. Հոգեբանական բառապաշար — խմբագիր Պետրովսկի Ա.Վ., Մ.ՍՊ 2005
6. Ֆրիդման Լ.Մ. — Մանկան և դեռահասների հոգեբանություն, Մ. 2004, էջ 44-75
7. http://www.edu.am/DownloadFile/4386arm-hanrajin_qnnarkum.pdf