Երևան քաղաքի հյուրանոցային ցանցում հանդես եկող առանձնահատուկ ծառայությունները

Գին՝ 33000դրամ
Էջերի քանակ՝ 66էջ
Աշխատանքի տեսակ՝ Մագիստրոսական թեզ
Աշխատանքի ID` 846

Բովանդակություն

Ներածություն
Գլուխ 1. Հյուրանոցային ծառայություններ
1.1. Հյուրանոցային ծառայությունների էությունը և բովանդակությունը
1.2. Հյուրանոցային ծառայությունների դերը և նշանակությունը
1.3. Հյուրանոցների դասակարգումը և տեսակները
Գլուխ 2. Հյուրանոցային ցանցեր
2.1. Հյուրանոցային ցանցերի ստեղծման նախանշանները
2.2. Հյուրանոցային ցանցերի առանձնահատկությունները
Գլուխ 3. Երևան քաղաքի հյուրանոցային ցանցերի առանձնահատկությունները
3.1 Ցանցային հյուրանոցների ծառայությունները
3.2 Ծառայությունների առանձնահատկությունները
3.3 Երևան քաղաքի հյուրանոցների զարգացման միտումները
Եզրակացություններ և առաջարկություններ

Հատված

Հյուրանոցային բիզնեսը որպես զբոսաշրջության շուկայի անքակտելի մաս կարևոր տեղ է զբաղեցնում շատ երկրների տնտեսության մեջ: Զբոսաշրջությունը, դառնալով խորը սոցիալական և քաղաքական երևույթ, այսօր մեծ ներդրում ունի ինչպես առանձին երկրների տնտեսական զարգացման, այնպես էլ առանձին մարդու կյանքի որակի բարձրացման մեջ: Հայրենական զբոսաշրջային շուկայի զարգացումը նույնպես բնութագրվում է քանակական և որակական աճով, բայց այս հատվածի նշանակությունը ընդհանուր առմամբ տնտեսության համար դեռևս զգալիորեն ցածր է, քան այլ զարգացած երկրների պարագայում: Ժամանակակից զբոսաշրջության տնտեսության ստեղծումն անհնար է առանց հյուրանոցային և ռեստորանային բիզնեսի, որոնք կարևոր տեղ են զբաղեցնում այս գործունեության ոլորտում:
Այսպիսով, գործարարության առավել առաջատար և եկամտաբեր ճյուղերից է հանդիսանում հյուրանոցային բիզնեսի հիմնումը: Ինչպես բիզնեսի մյուս տեսակները, այստեղ նույնպես առանձնացնում ենք փոքր, միջին և խոշոր բիզնեսի տեսակներ: Հարկ է նշել, որ զբոսաշրջիկների 60 տոկոսը գերադասում են միջին և խոշոր չափերի հասնող հյուրանոցներ, սակայն մյուս մասը առավել նախընտրում է փոքր չափերի հասնող հյուրանոցներ և հյուրատներ: Վերջին տասնամյակում հյուրանոցային ծառայությունների շուկան սկսել է ակտիվորեն յուրացվել մասնավոր բիզնեսի կողմից, բարձր դասի հյուրանոցների կողմից ձևավորվել է վերին գնային սահմանը, որում արդեն գոյություն ունի իրական և բավական սուր մրցակցությունը, կառուցվում են միջին դասի հյուրանոցներ:
Հայաստանում շուկայական հարաբերությունների ձևավորումը պայմանավորեց հյուրանոցային բիզնեսի կառավարման բովանդակության էական փոփոխությունները:

Գրականության ցանկ

1. Бородина В.В. Ресторанно-гостиничный бизнес. Учет, налоги, маркетинг, менеджмент — М.: Книжный мир, 2008.
2. Гостиничный бизнес: классификация гостиниц и других средств размещения: учеб. Пособие. — М.:финансы и статистика, 2004.-144с.
3. Дурович А.П., Кабушкин Н.И., Сергеева Т.И. — Организация туризма, Минск 2003,
4. Жулевич Е.В., Копанев А.С. — Организация туризма, Минск 1999,
5. Кабушкин Н.И., Бондаренко Г.А. Менеджмент гостиниц и ресторанов: Учеб. пособие. — 2-е изд. — Мн.: Новое знание, 2001. — 216с.
6. Кабушкин Н.И, Бондаренко Г.А. Менеджмент гостиниц и ресторанов. 2010г.
7. Кабушкин Н.И, Бондаренко Г.А. Менеджмент гостиниц и ресторанов. 2012г.
8. Кусков А․С․ Гостиничное дело, учебное пособие, 2009г.,
9. Котлер, Ф. С. Маркетинг. Гостеприимство и туризм [Текст]: учебник для вузов / перевод с английского. – М.:»ЮНИТИե, 2008. – 115 с.
10. Квартальнов В.А., Теория и практика туризма, Учебник, 2006,

Պատվիրել/