Գովազդի տիպերի ընտրության ռազմավարություն

Գին՝ 3800դրամ
Էջերի քանակ՝ 19էջ
Մենեջմենթ
Աշխատանքի տեսակ՝ Կուրսային
Աշխատանքի ID` 9058

Բովանդակություն

Ներածություն
Գլուխ 1. Գովազդի էությունը, նշանակությունը և գովազդային գործունեության արդյունավետության գնահատումը
1.1. Գովազդի էությունը, առանձնահատկությունները և նշանակությունը
1.2. Գովազդային գործունեության կազմակերպումը և արդյունավետության գնահատումը
Գլուխ 2. Գովազդային ռազմավարության տիպերը և ռազմավարության մշակումը
2.1. Գովազդային ռազմավարության տիպերը և դրանց առանձնահատկությունները
2.2. Գովազդային ռազմավարության միջոցների ընտրությունը
Եզրակացություն

Հատված

Այս աշխատանքի հատվածը անհասանելի է։

Գրականության ցանկ

1. << ՀՀ գովազդի մասին օրենքը >>, 1996թ. Ապրիլի 30
2. Картер Г. << Эффективная реклама >>, Москва, 1991г.
3. Дейан Арманд << Реклама >>, Москва, 1993г.
4. Б. Картленд, А. Уильямс <<Современная реклама>>, Довгань, 1995г.
5. Джеймс Ф. Энджей, Роджер Д. Блекуепл, Пол У. Минярд << Поведение потребителей >>, Санкт-Петербург, 2000г.
6. Дихтль Е., Хермген Х. <<Практический Маркетинг >>, Москва,1995г.
7. Р. Н. Левенко << Анализ эффективной рекламы >>, Киев, 1999г.
8. Э. Е. Старобинский << Самоучитель по рекламе >>, Москва, 1997г. В. Музыкант << Реклама и международный опыт >>, Москва, 1996г.
9. В. А. Алексинин << Маркетинг >>, Москва, 2001г.
10. Ф. Котлер << Маркетинг, менеджмент >>, Санкт-Петербург, 1999г.
11. Ф. Г. Панкратов, Т. К. Серегина << Коммерческая деятельность>>, Москва, 2000г

Պատվիրել/