Բրենդի կառավարման առանձնահատկությունները կազմակերպությունում

Գին՝ 6600դրամ
Էջերի քանակ՝ 33էջ
Մենեջմենթ
Աշխատանքի տեսակ՝ Կուրսային
Աշխատանքի ID` 9059

Բովանդակություն

Ներածություն
Գլուխ 1. Բրենդի էությունը
1.1. Բրենդի հասկացությունը, դերը և նշանակությունը
1.2. Բրենդի առանձնահատկությունները
Գլուխ 2. Բրենդ և բրենդինգ
2.1. Բրենդի և բրենդինգի տարբերությունը
2.2. Մրցունակ բրենդինգի հիմնական սկզբունքները
2.3. Կառավարումը բրենդի երկու մակարդակների միջև
2.4. Բրենդի կառավարման ոլորտի ընդլայնում: Բրենդի ռազմավարության էությունը
2.5. Բրենդի երեք շերտերը, բրենդի վերակառուցում
Եզրակացություններ և առաջարկություններ

Հատված

Այս աշխատանքի հատվածը անհասանելի է։

Գրականության ցանկ

1. Վարդան Աթոյան, Կարեն Բաբաջանյան, Պետության բրենդը և դրա ձևավորման անհրաժեշտությունը հայաստանի հանրապետությունում, http://www.noravank.am/arm/articles/detail.php?ELEMENT_ID=
2. Портер М. Международная конкуренция. Пер. с англ. / Ред. В.И. Щетинина. М.: Межд. отн., 1993.
3. Мартынова О.К. Контроль качества на предприятии // Приложение к журналу “Стандарты и качество”. – 1999. — № 5.
4. М.Мак-Дональд, Стратегическое планирование маркетинга, г. Санкт –Петербург, 2000:
5. Муромкина И., Евтушенко Е. Особенности использования брэндинга на российском потребительском рынке. // Маркетинг. 2000. №1.
6. Виханский О.С., Наумов А.Н. Менеджмент. М.: “Высшая школа”, 1994. – 234 с.
7. Герчикова И.Н. Менеджмент. М.: “ЮНИТИ”, 1995 . — 371 с.
8. Краюхин Г.А. Методика анализа деятельности предприятий в условиях рыночной экономики. СПб.: 1995 — 358 с.
9. Горбашко Е.А. Менеджмент качества и конкурентоспособности: Учебное пособие. — СПб.: Изд-во СПбГУЭФ, 1998. — с. 24.

Պատվիրել/