Շուկայագիտության դերը կազմակերպության գործունեության մեջ

Գին՝ 4400դրամ
Էջերի քանակ՝ 22էջ
Մենեջմենթ
Աշխատանքի տեսակ՝ Կուրսային
Աշխատանքի ID` 9127

Բովանդակություն

Ներածություն
1. Շուկայագիտությունը որպես կազմակերպության կառավարման գործառույթ
2. Շուկայագիտական ռազմավարության էությունը և խնդիրները
3. Շուկայակագիտական գործունեության կառավարման կազմակերպական կառուցվածքը
Եզրակացություն

Հատված

Այս աշխատանքի հատվածը անհասանելի է։

Գրականության ցանկ

1. Котлер Ф., Армстронг Г., Сондерс Дж., Вонг В. Основы маркетинга, К., М., СПБ. “Вильмс” , 1998
2. Котлер Ф. Управление маркетингом. М., Экономика, 1980
3. Евдокимов Ф. И., Гаава В. М. Азбука маркетинга. Д., Сталкер, 1998
4. Голубков Е. П. Основы маркетинга, М., Финпресс, 1999
5. Котлер Ф. Основы маркетинга. М., Прогресс, 1992
6. Մենեջմենթ, Տ.գ.դ., պրոֆ. Յու. Սուվարյանի ընդհանուր խմբագրությամբ. Եր., 1999, էջ

Պատվիրել/