Մարքեթինգով կառավարման գործընթացը քաղաքական շուկայում

Գին՝ 2000դրամ
Էջերի քանակ՝ 10էջ
Քաղաքագիտություն և քաղ. տեխնոլոգիա
Աշխատանքի տեսակ՝ Ռեֆերատ
Աշխատանքի ID` 9216

Բովանդակություն

Հատված

Այս աշխատանքի հատվածը անհասանելի է։

Գրականության ցանկ

1. Ռ.Հ.Պետրոսյան <<Քաղաքագիտություն>>, Երևան 2002
2. Լ.Հարությունյան, <<Քաղաքական շուկայի ֆինանսավորման ու կառավարման արդի հիմնահարցերը>>, Եր., 2002
3. Гаджиев К.С. “Политическая наука”, Москва 1995 г
4. Пугачев В.П., Соловьев А.Н. “Введение в политологи‏ю”,Москва 2000
5. “Политология”, “Курс лекций”, под ред. А.А. Радугина, Москва 1999
6. Поцелуев С.П., 1999. Символическая политика: констелляция понятий для подхода к проблеме.-Полис, N 5

Պատվիրել/