Հատված
Հասարակայնության հետ կապերն իր զարգացման սկզբնական շրջանում հաճախ ընկալվել է որպես գովազդ կամ լրագրություն: Մինչ օրս PR- ի գործունեությունը շփոթում են հարակից ոլորտների գործունեության հետ, իսկ PR – ն անվանում են անվճար գովազդ, մարքեթինգի տարր, քարոզչության տարատեսակ: Մինչդեռ, այս ոլորտներից յուրաքանչյուրն ունի իր գործունեության առանձին շրջանակը, նպատակները, գործառույթները, առանձնահատկությունները և խնդիրները: PR- ը հաղորդակցման տեխնոլոգիա է, որն օգնում է հաղթահարել կազմակերպության և նրա հասարակության միջև առաջացած լարվածությունը և կազմում է շուկայական տնտեսությանը բնորոշ մրցակցային դաշտի կառավարման անբաժան մասը:
Հասարակության հետ կապերի ձևավորմանն և պահպանմանն ուղղված կառուցողական աշխատանքը ենթադրում է ոչ միայն ինֆոր մացիայի տարածում, այլ նաև կազմակերպության և նրա գործընկեր ների, հաճախորդների հետ հարաբերությունների այնպիսի միջոցների փնտրում և օգտագործում, որը թույլ կտա հասնել դրված նպատակ ներին` ճիշտ հաշվարկելով բոլոր կողմերի շահերը և օգտագործելով ինֆորմացիոն փոխազդեցության առաջադիմական միջոցները, ապա հովել հետագա համագործակցության հիմքերը:
Գրականության ցանկ
1. Ն. Դուկասյան: Քաղաքական մարքեթինգ: Ուսումնական ձեռնարկ- Երևան, «Տնտեսագետ», 2012թ
2. Զաքարյան Ա., Սահակյան Շ. և ուրիշներ, Մարքեթինգի հիմունքներ, Երևան 2013,
3. Котлер, Փ„ Вонг, В., Сондерс, Дж, Армстронг, Г. Основы маркетинга, 4-е европейское издание.: Пер.с.англ.-М.: ООО “ИДВильямс”, 2008.
4. Борисов Б. Л,. Технологии рекламы и PR.- М.: ФАИР- ПРЕСС, 2001.
5. Дубровин И. А.. Маркетинговые коммуникации: Учебник.-М.: “Дашков и К՚, 2008.
6. Бернетт Дж., Мориарти С.. Маркетинговые коммуникации: интегрированный подход / Пер. С англ. Под ред. С. Г. Божук,- СПб: Питер, 2001.
7. Евдокимов Ф. И., Гаава В. М. Азбука маркетинга. Д., Сталкер, 1998
8. Голубков Е. П. Основы маркетинга. М., Финпресс, 1999
…