Գաղտնի գնորդ հետազոտության էությունը, առանձնահատկությունները, առավելություններն ու թերությունները

Գին՝ 2600դրամ
Էջերի քանակ՝ 13էջ
Տնտեսագիտություն
Աշխատանքի տեսակ՝ Կուրսային
Աշխատանքի ID` 9580

Բովանդակություն

  1. Ներածություն
  2. Գաղտնի գնորդ հետազոտության էությունը, առանձնահատկությունները, առավելություններն ու թերությունները
  3. Եզրակացություն
  4. Օգտագործած գրականության ցանկ

Հատված

Գաղտնի գնորդը (անգլ.՝ Mystery Shopper/Secret Shopper, ինչպես նաև գաղտնի երևակայական գնորդ, առեղծվածային շոփինգ, գաղտնի հաճախորդ, գաղտնի սպառող, անանուն հաճախորդ և այլն) հետազոտման մեթոդ է, որն օգտագործվում է ինչպես մարքեթինգային հետազոտության շրջանակներում՝ ուղղված ապրանքը կամ ծառայությունն օգտագործելիս ստացված սպառողական փորձի գնահատմանը, այնպես էլ կազմակերպական խնդիրներ լուծելու շրջանակներում. օրինակ՝ կազմակերպության մեջ հաճախորդների սպասարկման ստանդարտներին հետևելու մակարդակը չափելու համար։

Գրականության ցանկ

  1. Алексунин В.А. “Маркетинг”, Москва, 2000.,
  2. Котлер Ф., Маркетинг Менеджмент, Пер. с англ., Под ред. Кантуревского, СПб.: Питер, 2003Маркетинг-менеджмент и стратегии, Маркетинг для профессионалов, П. Дойль, Санкт-Петербург: Питер, 2002
  3. Уилсон О., Аудит маркетинга, С. Петербург: Питер, 2005,
  4. Mystery shopping new trend in Medical Tourism, NovasansArchived June 17, 2011, at the Wayback Machine.
Պատվիրել/