Բիզնեսի արժեքի գնահատման խնդիրները ճգնաժամային պայմաններում

Գին՝ 41500դրամ
Էջերի քանակ՝ 83էջ
Աշխատանքի տեսակ՝ Մագիստրոսական թեզ
Աշխատանքի ID` 961

Բովանդակություն

Ներածություն

Գլուխ 1. Բիզնեսի արժեքի էությունը և նպատակային նշանակությունը
1.1 Բիզնեսի գնահատման նպատակը, խնդիրները և եղանակները
1.2 Բիզնեսի գնահատման առանձնահատկությունները տնտեսական ճգնաժամի պայմաններում

Գլուխ 2. Բիզնեսը բնութագրող մոտեցումները և ցուցանիշների համակարգը
2.1 Բիզնեսի արժեքի գնահատման եկամտային մոտեցումը և համապատասխան ցուցանիշների հաշվարկը
2.2 Բիզնեսի արժեքի գնահատման համեմատական մոտեցումը և համապատասխան ցուցանիշների հաշվարկը
2.3 Բիզնեսի արժեքի գնահատման ծախսային մոտեցումը և համապատասխան ցուցանիշների հաշվարկը

Գլուխ 3. ՀՀ-ում բիզնեսի արժեքի գնահատման մոտեցումները և առկա հիմնախնդիրները ճգնաժամի պայմաններում
3.1 ՀՀ-ում բիզնեսի արժեքի գնահատման մոտեցումները ճգնաժամի պայմաններում
3.2 ՀՀ-ում բիզնեսի գնահատման արդի վիճակը և առկա հիմնախնդիրները

Եզրակացություններ և առաջարկություններ

Հատված

Շատ հաճախ, բիզնեսի գնահատման նպատակով, անհրաժեշտություն է առաջանում վերջինս դիտարկել մի քանի այլընտրանքային տարբերակներով, որը գնահտողից պահանջում է շուկայի մանրակրկիտ ուսումանսիրություն, դիտարկվող ոլորտի առանձնահատկությունների բացահայտում, միջազգային ֆինանսական հաշվետվությունների ստանդարտների իմացություն, ինչպես նաև արտասահմանյան շուկաներում համանման օբյեկտների ուսումնասիրություն: Բիզնեսի արժեքի գնահատումը հաճախ հանդիսանում է մշակվող բիզնես նախագծերի բաղկացուցիչ մասը:
Բիզնեսի սեփականատերը իրավունք ունի վաճառել, գրավ դնել, կտակել, ապահովագրել այն: Այսպիսով բիզնեսը դառնում է գործարքի օբյեկտ, ապրանք իր բոլոր յուրահատկություններով: Ինչպես ամեն ապրանք բիզնեսը նույնպես ունի որոշակի օգտակարություն գնորդի համար: Առաջին հերթին այն պետք է համապատասխանի շահույթի ստացման պահանջմունքներին: Բիզնեսի օգտակարությունը ի հայտ է գալիս օգտագործման ընթացքում: Հետևաբար եթե բիզնեսը շահույթ չի բերում նրա սեփականատիրոջը, այն կորցնում է իր օգտակարությունը և ենթակա է վաճառքի: Եվ եթե ինչ-որ մեկը տեսնում է նրա օգտագործման նոր ուղիներ և շահույթի ստացման այլ հնարավորություններ բիզնեսը դառնում է առքուվաճառքի առարկա: Միևնույն ժամանակ շահույթի ստացումը, վերարտադրությունը ուղեկցվում են որոշակի ծախսերով: Ծախսերը և օգտակարությունը միասին կազմում են այն մեծությունը, որը հանդիսանում է շուկայական գնի հիմքը: Այսպիսով բիզնեսը դառնում է ապրանք և բավարարում է սեփականտիրոջ պահանջմունքները շահույթի տեսքով, որի ստացման համար ծախսվում են որոշակի ռեսուրսներ:

Գրականության ցանկ

3. Абдулаева Н.А., Колайко Н.А. Оценка стоимости предприятия (бизнеса) — М.: ЭКМОС, 2006 – 346 с.
4. Азрилиян А. Н., Азрилиян О. М., Калашникова Е. В. и др. Большой экономический словарь: 24. 8 тыс. терминов, М: Институт новой экономики, 2007, — 1280 с.
5. Алдошин В.М. Методология обоснования оценки бизнеса корпораций в технологиях управления исключительными правами /В.М. Алдошин; Рос. Агенство по пат. и товар. знакам. Информ.-издат. центр. — М.: ИНИЦ Роспатента, 2006.- 152 с.
6. Бланк И.А. Управление активами. — К.: Ника-Центр, Эльга, 2005.— 720 с.
7. Бланк И.А. Управление использованием капитала. — К.: Ника-Центр, Эльга, 2007.— 656 с.
8. …

Պատվիրել/