Հատված
Գրական ունկնդրման դասերի կազմակերպման գործում մեծ է ուսուցչի դերը: Նա պետք է ունկնդրման համար ճիշտ ստեղծագործություն ընտրի, որը հնարրավորություն կտա հետաքրքիր դարձնելու գրաճանաչության ընթացքը՝ նպատակաուղղվելով հաղորդակցական կարողությունների զարգացմանը: Մինչև ունկնդրումը ուսուցիչը առաջին դասարանի երեխային պետք է նախապատրաստի գրական ունկնդրմանը: Գրական ունկնդրման դասը աշակերտի համար պիտի դառնա կարդալու հետ կապված դժվարությունները հաղթահարելու միջոց:
Գրականության ցանկ
- Ասատրյան Զ., Տարրական կրթության մանկավարժություն, ուսումնամեթոդական ձեռնարկ (դասախոսությունների ժողովածու), Երևան, 2017:
- Թադևոսյան Հ. Վ., Սոցիալական մանկավարժություն: Մեթոդական ձեռնարկ, Երևան, 2002:
- Հանրակրթության պետական կրթակարգ և Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, 2004:
- Շչուկինա Գ. Ի., Մանկավարժություն, Երևան, 1969:
- Պետրովսկի, Տարիքային և մանկավարժական հոգեբանություն, Երևան, 1974: