Դասը որպես ուսուցման կազմակերպման հիմնական ձև

Գին՝ 3000դրամ
Էջերի քանակ՝ 15էջ
Մանկավարժություն և մեթոդիկա
Աշխատանքի տեսակ՝ Կուրսային
Աշխատանքի ID` 9618

Բովանդակություն

  1. Ներածություն
  2. Դասը որպես ուսուցման կազմակերպման հիմնական ձեվ
  3. Եզրակացություն
  4. Գրականության ցանկ

Հատված

Դասը մանկավարժական գործընթացի բջիջն է։ Մանկավարժության նշանակալի մասը խտանում է դասի մեջ: Այն  սովորողների  կրթության,  զարգացման  և  դաստիարակության  խնդիրների  լուծման համար  պարբերաբար  կիրառվող  գործընթաց  է,  որոշակի  ժամանակահատվածում  ուսուցիչների հաստատուն կազմի և սովորողների գործունեության կազմակերպման ձև։ Դասի ընթացքում ամբողջական կարգով և միասնության պայմաններում ծավալվում են ուսուցչի և աշակերտների փոխկապակցված, իրար հաջորդող ու փոփոխվող փոխազդեցությունները: Այն սովորողների անձի զարգացման և ձևավորման հիմնական միջոցն է:

Գրականության ցանկ

  1. Ամիրջանյան Յու. Ա., Սահակյան Ա.Ս., Մանկավարժություն, Երևան, 2004:
  2. Այվազյան Հ., Դասի կառուցվածքային տարրերի կիրառումը հանրակրթական առարկաների օրվա պլանների կազմման գործընթացում, Երևան, 2014:
  3. Ասատրյան Լ. Թ. և ուրիշներ, Մանկավարժություն (ուսումանմեթոդական ձեռնարկ բուհերի համար ), Երևան, 2011:
  4. Բաբայան Գ. Աշխատանքային դաստիարակության կազմակերպումը արտադրական ուսուցման պրոցեսում, Երևան, 1987:
Պատվիրել/