Բեռնափոխադրումների մրցակցային միջավայրի արդի վիճակը և զարգացման հեռանկարները ՀՀ օրինակով

Գին՝ 48000դրամ
Էջերի քանակ՝ 96էջ
Աշխատանքի տեսակ՝ Մագիստրոսական թեզ
Աշխատանքի ID` 963

Բովանդակություն

Ներածություն

Գլուխ 1. Բեռնափոխադրումների կազմակերպման առանձնահատկությունները ՀՀ-ում
1.1. Ավտոմոբիլային բեռնափոխադրումների կազմակերպումը
1.2. Օդային բեռնափոխադրումների կազմակերպումը
1.3. Երկաթուղային բեռնափոխադրումների կազմակերպումը

Գլուխ 2. Միջազգային բեռնափոխադրումների կարևորությունը ժամանակակից պայմաններում
2.1. Միջազգային բեռնափոխադրումների տրանսպորտային ապահովման նշանակությունը
2.2. Տրանսպորտի տարբեր տեսակներով միջազգային բեռնափոխադրումների կազմակերպում
2.3. Միջազգային բեռնափոխադրումները կանոնակարգող միջազգային կազմակերպությունները և կոնվենցիաները
2.4. Միջազգային բեռնափոխադրումները կանոնակարգող միջազգային կազմակերպությունները և կոնվենցիաները

Գլուխ 3. Բեռնափոխադրումների մրցակցային միջավայրի գնահատումը և զարգացման հնարավորությունները ՀՀ-ում
3.1..Բեռնափոխադրումների մրցակցային միջավայրի ուսումնասիրումը և գնահատումը
3.2. Մրցակցային հնարավորությունների զարգացումը և կատարելագործման ուղիների բեռնափոխադրումների ոլորտում
3.3. Մրցակցային հնարավորությունների զարգացումը և կատարելագործման ուղիների բեռնափոխադրումների ոլորտում

Եզրակացություններ և առաջարկություններ

Հատված

Յուրաքանչյուր երկրում զարգացած տնտեսության գրավականներից է համարվում ճկուն և մրցունակ տրանսպորտային համակարգի առկայությունն է, որի միջոցով հատկապես հնարավորություն է ստեղծվում ապահովել ներքին և միջպետական բեռնափոխադրումների աճող պահանջները: Համաշխարհային տնտեսության զարգացումը ստեղծում է բոլոր հնարավորությունները բեռնափոխադրումների ոլորտում այլընտրանքային հնարավորությունների բացահայտման, միջպետական համաձայնագրերի կնքմամբ տրանսպորտային փոխադրումների առավելությունների ձեռքբերման և ժամանակի ու տարածության կտրվածքով շահեկան դիրքեր գրավելու համար:
Միջազգային փորձի ուսումնասիրությունը ցույց է տալիս, որ տարբեր երկրներում տրանսպորտի տարբեր տեսակների օգտագործմամբ բեռնափոխադրումների կազմակերպման մեխանիզմներն անհնար է մեխանիկորեն տեղայնացնել մեկ այլ երկրում, ինչը կարող է ոչ միայն չարդարացվեց լինել, այլ հանգեցնել առավել բացասական հետևանքների: Խոսքը վերաբերում այն իրավիճակներին, որ երկրներից մի մասն ապահոված լինելով դեպի ծով ելքի հնարավորություններով՝ ստանում են առավելություններ մյուսների նկատմամբ: Կամ որոշ երկրներ գտնվում են միջազգային բեռնափոխադրումների տարանցիկ խաչմերուկներում և կարողանում են օգտագործել իրենց ցամաքային տրանսպորտի, ինչու չէ նաև օդային փոխադրումների (նաև տարանցիկ) առավելությունները:

Գրականության ցանկ

1. Շարժակազմ և գնացքների քարշարկում : Ուսումնական ձեռնարկ, Սարգսյան Վ. Ն., Ճարտարագետ 2013,
2. Օդային փոխադրումների կազմակերպում: Ուսումնական ձեռնարկ, Խաչատրյան Գ. Ա., Ճարտարագետ 2007,
3. Ավտոմոբիլային տրանսպորտի էկոլոգիական անվտանգությունը, Համբարձումյան Վ. Վ., Բուռնուսզյան Ս. Ա., Մեժռումյան Ռ. Ա., Հայրապետյան Վ. Ս., Աստղիկ գրատուն 2001,
4. Բեռնման-բեռնաթափման, փոխադրման աշխատանքների մեքենայացումը և ավտոմատացումը : Դասախոսությունների համառոտագրություն, Հակոբյան Գ., ՀՊՃՀ հրատարակություն, 2004թ.,
5. Ուղևորատար ավտոմոբիլային փոխադրումների կազմակերպում և կառավարում : Ուսումնական ձեռնարկ, Հովհաննիսյան Ա. Պ., Կրթության ազգային իֆստիտուտ, 2011թ.
6. Николаев Д.С. Транспорт в международных экономических отношениях. – М, 2006.
7. Кочетова С.Н. Транспорт во внешнеэкономических связях России. – М., 2006.
8. Дегтярева О.И., Полянова Т.Н., Саркисов С.В. Внешнеэкономическая деятельность. – Дело, 2007.

Պատվիրել/