Գնային պատերազմներ

Գին՝ 3000դրամ
Էջերի քանակ՝ 15էջ
Միկրոէկոնոմիկա
Աշխատանքի տեսակ՝ Կուրսային
Աշխատանքի ID` 9642

Բովանդակություն

  1. Ներածություն    
  2. Գնային պատերազմների հիմնական պատճառները
  3. Կազմակերպության արձագանքը գնային պատերազմներին
  4. Եզրակացություն
  5. Օգտագործած գրականության ցանկ

Հատված

Գնային պատերազմը տնտեսական եզրույթ է, որը նկարագրում է ապրանքների և ծառայությունների գների հաջորդական իջեցումների շարքը, որը լինում է շուկայական սուր մրցակցության պայմաններում։

Կարճաժամկետ պլանում գնային պատերազմում շահում են սպառողները, ովքեր սովորական ապրանքը կամ ծառայությունը ձեռք են բերում ավելի էժան գնով։ Հաճախ գնային պատերազմները վնասում են կազմակերպություններին, քանի որ տեղի է ունենում սահմանային շահույթի անկում:

Գրականության ցանկ

  1. Ա. Հովհաննիսյան, Միկրոտնտեսագիտության հիմունքներ, Երևան 2020
  2. Գ. Կիրակոսյան, Տնտեսագիտության տեսություն, Երևան 2018թ.
  3. Մ. Մելքումյան, Միկրոէկոնոմիկա, Երևան 2011.
Պատվիրել/