Վաճառքի կառավարման գործընթացի արդյունավետության բարձրացումը ՀՀ առևտրային կազմակերպություններում («Բեկոն պրոդուկտ» ՍՊԸ-ում)

Գին՝ 32500դրամ
Էջերի քանակ՝ 65էջ
Աշխատանքի տեսակ՝ Դիպլոմային
Աշխատանքի ID` 9687

Բովանդակություն

Ներածություն    

Գլուխ 1. Վաճառքի կառավարման գործընթացի տեսամեթոդական հիմքերը         

1.1Վաճառքի կառավարման գործընթացի էությունը, նշանակությունը և խնդիրները     

1.2Վաճառքի կառավարման գործընթացի ժամանակակից մոտեցումները առևտրային կազմակերպություններում  

1.3 Վաճառքի կառավարման միջազգային փորձի ուսումնասիրություն        

Գլուխ 2. Վաճառքի գործընթացի վերլուծությունը և դրա կատարելագործման ուղիները ՀՀ առևտրային կազմակերպություններում 

2.1. Վաճառքի կառավարման առանձնահատկությունները ՀՀ առևտրային կազմակերպություններում  

2.2. Բեկոն Պրոդուկտ ՍՊԸ-ի վաճառքի կառավարման գործընթացի վերլուծությունը    

2.3. Վաճառքի կառավարման գործընթացի կատարելագործման և խթանման միջոցառումները Բեկոն Պրոդուկտ ՍՊԸ-ում  

Եզրակացություններ և առաջարկություններ

Գրականության ցանկ

Հատված

Ուսումնասիրելով <<Բեկոն Պրոդուկտ>> ՍՊԸ-ի գործունեության դաշտը, կառավարման համակարգը, գործունեության ցուցանիշները, իրականացվող մարքեթինգային և վաճառքի գործառույթները՝ հանգեցինք որոշ եզրահանգումների։

Բեկոն Պրոդուկտ ընկերությունն այսօր մսամթերք արտադրող ընկերությունների շարքում առաջատարի տեղն է զբաղեցնում՝ շնորհիվ արտադրանքի որակի, լայն անվանացանկի, սպառողի հետ 25-ամյա երկարատև համագործակցության համար։ Այս ամենն արվել ու սպառողի հավատարմությունը ձեռք է բերվել ժամանակին, ու առանց մարքեթինգի գործառույթի ակտիվ իրականացման։ Սակայն, այսօր, կան որոշ բացթողումներ, որոնք անհրաժեշտ են շտկել՝ չթուլացնելու համար շուկայի դիրքն ու չկորցնելու ձեռքբերումները։

Գրականության ցանկ

  1. Առևտրի և ծառայությունների մասին ՀՀ օրենքը, Երևան, 2004թ.:
  2. Ламбен Ж.Ж. Стратегический маркетинг. Европейская перспектива: перевод с франц. — СПб: Наука, 1998.
  3. Особенности организации розничной торговли на зарубежных рынках, https://studopedia.info/2-64847.html
  4. Панкратов Ф.Г., Серегин Т.К. Коммерческая деятельность. — Москва, 2001,
  5. Пинигин Е.Б., Управление запасами на предприятиях оптовой торговли: актуальность, структура, особенности, http://avidreaders.ru/book/upravlenie-zapasami-na-predpriyatiyah-optovoy-torgovli.html
  6. Пинигин Е.Б., Управление запасами на предприятиях оптовой торговли: актуальность, структура, особенности, http://avidreaders.ru/book/upravlenie-zapasami-na-predpriyatiyah-optovoy-torgovli.html
Պատվիրել/