Հատված
Ուսումնասիրելով <<Բեկոն Պրոդուկտ>> ՍՊԸ-ի գործունեության դաշտը, կառավարման համակարգը, գործունեության ցուցանիշները, իրականացվող մարքեթինգային և վաճառքի գործառույթները՝ հանգեցինք որոշ եզրահանգումների։
Բեկոն Պրոդուկտ ընկերությունն այսօր մսամթերք արտադրող ընկերությունների շարքում առաջատարի տեղն է զբաղեցնում՝ շնորհիվ արտադրանքի որակի, լայն անվանացանկի, սպառողի հետ 25-ամյա երկարատև համագործակցության համար։ Այս ամենն արվել ու սպառողի հավատարմությունը ձեռք է բերվել ժամանակին, ու առանց մարքեթինգի գործառույթի ակտիվ իրականացման։ Սակայն, այսօր, կան որոշ բացթողումներ, որոնք անհրաժեշտ են շտկել՝ չթուլացնելու համար շուկայի դիրքն ու չկորցնելու ձեռքբերումները։
Գրականության ցանկ
- Առևտրի և ծառայությունների մասին ՀՀ օրենքը, Երևան, 2004թ.:
- Ламбен Ж.Ж. Стратегический маркетинг. Европейская перспектива: перевод с франц. — СПб: Наука, 1998.
- Особенности организации розничной торговли на зарубежных рынках, https://studopedia.info/2-64847.html
- Панкратов Ф.Г., Серегин Т.К. Коммерческая деятельность. — Москва, 2001,
- Пинигин Е.Б., Управление запасами на предприятиях оптовой торговли: актуальность, структура, особенности, http://avidreaders.ru/book/upravlenie-zapasami-na-predpriyatiyah-optovoy-torgovli.html
- Пинигин Е.Б., Управление запасами на предприятиях оптовой торговли: актуальность, структура, особенности, http://avidreaders.ru/book/upravlenie-zapasami-na-predpriyatiyah-optovoy-torgovli.html
- …