Մոտիվացիոն կառուցակարգերի կատարելագործման արդի միտումները ՀՀ բանկային համակարգում

Գին՝ 31500դրամ
Էջերի քանակ՝ 63էջ
Աշխատանքի տեսակ՝ Դիպլոմային
Աշխատանքի ID` 9688

Բովանդակություն

Ներածություն    

Գլուխ 1. Մոտիվացիոն կառուցակարգերի ուսումնասիրման տեսամեթոդաբանական հիմքերը    

1.1 Մոտիվացիոն կառուցակարգերի էությունը, առանձնահատկությունները, տեսությունները և  ձևերը    

1.2 Մոտիվացիոն կառուցակարգերի ուսումնասիրության մեթոդաբանությունը    

Գլուխ 2. Մոտիվացիոն կառուցակարգերի էությունը ՀՀ բանկային համակարգում (ՀԱՅԲԻԶՆԵՍԲԱՆԿ-ի օրինակով) 

2.1 ՀԱՅԲԻԶՆԵՍԲԱՆԿ-ի գործունեության վերլուծությունը և նրանում գործող մոտիվացիայի ձևերը        

2.2 Մոտիվացիայի ձևերը ՀՀ բանկային համակարգում      

Գլուխ 3. Մոտիվացիոն կառուցակարգերի կատարելագործման հեռանկարները ՀՀ բանկային համակարգում     

3.1. Մոտիվացիոն հիմնախնդիրները Հայբիզնեսբանկում 

3.2.  Մոտիվացիոն կառուցակարգերի բարելավման հեռանկարները ՀՀ բանկային համակարգում    

Եզրակացություններ և առաջարկություններ

Օգտագործած գրականության ցանկ

Հատված

Հաշվի առնելով ՀՀ բանկային համակարգում առկա մրցակցային իրավիճակը և կարևորելով բանկի մրցունակության բարձրացման գործում անձնակազմի կառավարման դերը` մշտական ուշադրության կենտրոնում է կադրերի մասնագիտական որակի շարունակական զարգացումը, արդյունավետ մոտիվացիոն համակարգերի ներդրումը, կադրային ռեսուրսների պլանավորումը և արդյունավետ օգտագործումը, պաշտոնային առաջխաղացումները, ինչպես նաև աշխատանքի բարձր արտադրողականությունը պայմանավորող այլ գործոններ: ՀԱՅԲԻԶՆԵՍԲԱՆԿ ՓԲԸ-ն յուրաքանչյուր աշխատակցի համար ստեղծում է մասնագիտական և անձնական հատկանիշների զարգացումն ապահովող պայմաններ: Բանկի առաջընթացի գրավականը՝ աշխատակիցների բարձր որակավորումն ու ստեղծագործ աշխատանքի միտվածությունն է, համագործակցությունը և միասնական թիմի առկայությունը:

Գրականության ցանկ

  1. Ա. Հովհաննիսյան, Մենեջմենթի հիմունքներ, Երևան 2015թ.
  2. Միրզոյան Վ.Ա. Աշխատանքի պրոբլեմը արդի արևմտյան սոցիոլոգիայում: Եր., Հայաստանի ԳԱ հրատ.,1990,
  3. Պետրոսյան Մ, Ջավադյան Ա, Ամիրյան Դ, Անձը և պաշտոնը, Երևան, 2013թ.,
  4. Յու. Սուվարյան, Մենեջմենթի հիմունքներ, Երևան 2009թ.,
  5. Баринов В.А., Харченко В.Л. Стратегический менеджмент. – М.:Инфра-М, 2005.
  6. Веснин В.Р. – Менеджмент : учебник –4-е изд., перераб. и доп. – Москва : Проспект. 2012. – 616 с.
Պատվիրել/