Հատված
Կազմակերպությունն իր գործունեության ոլորտից կախված ընտրում է գործիքակազմի բավականին լայն ընտրանի, փորձում է հասկանալ, թե ավելի արդյունավետ որ գործիքները կօգնեն կազմակերպել մարքեթինգային գործունեությունը: Բացի դրանից, ներկայումս ամենաակտիվ կիրառվող գործիքակազմն ընդգրկում է իրացման խթանման գրոծիքակազմը, որն ուղղակիորեն ազդում է գնորդի վարքագծի վրա: Վաճառքի խթանումը միջոցների մի շարք է, որն ուղղված է սպառողների պահանջարկի ամրապնդմանը, այն նպաստում է վաճառքի կարճաժամկետ աճին, ուստի այս տեխնիկայի ազդեցությունը պետք է ժամանակի ընթացքում սահմանափակվի:Ամենաարդիական գործիքակազմը, որոնք ազդում են ուղղակիորեն գնորդի վրա իրենցից ներկայացնում են ակցիաները, սոցիալական մեդիա ակտիվությունը և ինֆլյուենսեր մարքեթինգը: Սրանք վերջին 5-10 տարվա ամենաարդյունավետ գործիքներն են:
Գրականության ցանկ
- Արշակյան Ք., Մարքեթինգ և կառավարում, Երևան 2014, էջ 228-230
- Беляев В.И. Маркетинг: основы теории и практики: учебник / В.И. Беляев. — 2-е изд., стер. — М. : КНОРУС, 2007. — 672 с.
- Божук, С. Г. Маркетинговые исследования : учебник для вузов / С. Г. Божук. – 2-е изд., испр. и доп. – Москва : Издательство Юрайт, 2021. – 304 с.
- Голубков, Е. П. Маркетинг для профессионалов: практический курс : учебник и практикум для бакалавриата и магистратуры / Е. П. Голубков. – Москва : Издательство Юрайт, 2019. – 474 с.
- Егоршин, А. П. Эффективный маркетинг организации : учебник для вузов / А. П. Егоршин. — 2-е изд., доп. и перераб. — Нижний Новгород : НИЭМ, 2020. — 302 с.
- …