Մարքեթինգային գործիքակազմի առանձնահատկությունները էլեկտրատեխնիկայի շուկայում

Գին՝ 30500դրամ
Էջերի քանակ՝ 61էջ
Աշխատանքի տեսակ՝ Դիպլոմային
Աշխատանքի ID` 9698

Բովանդակություն

Ներածություն    

Գլուխ 1. Մարքեթինգային գործիքակազմի առանձնահատկություններն ու դերը առևտրային կազմակերպության գործունեության մեջ        

1.1. Առևտրային կազմակերպության մարքեթինգայի գործունեության հիմնական ուղղությունները

1.2. Մարքեթինգային գործիքակազմի կառուցվածքն առևտրային կազմակերպությունում        

Գլուխ 2. Մարքեթինգային գործիքակազմի կիրառման առանձնահատկությունները ՀՀ Էլեկտրատեխնիկայի շուկայում    

2.1. Էլեկտրատեխնիկայի շուկայի մրցակցային իրավիճակն ու հիմնական սեգմենտները ՀՀ-ում   

2.2. Մարքեթինգային տեխնոլոգիաների կիրառությունները ՀՀ էլեկտրատեխնիկայի շուկայում՝ VLV ընկերության օրինակով

Գլուխ 3. Մարքեթինգային գործիքակազմի կիրառման հիմնախնդիրներն ու կատարելագործման հնարավորությունները ՀՀ էլեկտրատեխնիկայի շուկայում  

3.1. Մարքեթինգային տեխնոլոգիաների կիրառման թերություններ ու խնդիրները ՀՀ էլեկտրատեխնիկայի շուկայում    

3.2. Մարքեթինգային տեխնոլոգիաների կիրառման գործընթացի կատարելագործման հնարավորությունները ՀՀ էլեկտրատեխնիկայի շուկայում        

Եզրակացություններ և առաջարկություններ  

Օգտագործված գրականության ցանկ     

Հատված

Կազմակերպությունն իր գործունեության ոլորտից կախված ընտրում է գործիքակազմի բավականին լայն ընտրանի, փորձում է հասկանալ, թե ավելի արդյունավետ որ գործիքները կօգնեն կազմակերպել մարքեթինգային գործունեությունը: Բացի դրանից, ներկայումս ամենաակտիվ կիրառվող գործիքակազմն ընդգրկում է իրացման խթանման գրոծիքակազմը, որն ուղղակիորեն ազդում է գնորդի վարքագծի վրա: Վաճառքի խթանումը միջոցների մի շարք է, որն ուղղված է սպառողների պահանջարկի ամրապնդմանը, այն նպաստում է վաճառքի կարճաժամկետ աճին, ուստի այս տեխնիկայի ազդեցությունը պետք է ժամանակի ընթացքում սահմանափակվի:Ամենաարդիական գործիքակազմը, որոնք ազդում են ուղղակիորեն գնորդի վրա իրենցից ներկայացնում են ակցիաները,  սոցիալական մեդիա ակտիվությունը և ինֆլյուենսեր մարքեթինգը: Սրանք վերջին 5-10 տարվա ամենաարդյունավետ գործիքներն են:

Գրականության ցանկ

  1. Արշակյան Ք., Մարքեթինգ և կառավարում, Երևան 2014, էջ 228-230
  2. Беляев В.И. Маркетинг: основы теории и практики: учебник / В.И. Беляев. — 2-е изд., стер. — М. : КНОРУС, 2007. — 672 с.
  3. Божук, С. Г. Маркетинговые исследования : учебник для вузов / С. Г. Божук. – 2-е изд., испр. и доп. – Москва : Издательство Юрайт, 2021. – 304 с.
  4. Голубков, Е. П. Маркетинг для профессионалов: практический курс : учебник и практикум для бакалавриата и магистратуры / Е. П. Голубков. – Москва : Издательство Юрайт, 2019. – 474 с.
  5. Егоршин, А. П. Эффективный маркетинг организации : учебник для вузов / А. П. Егоршин. — 2-е изд., доп. и перераб. — Нижний Новгород : НИЭМ, 2020. — 302 с.
Պատվիրել/