Հատված
Մինչև վերջերս սպառողների և շուկաների մասին տեղեկատվությունը մասնատված էր և օգտագործվում էր տեղում: Այնուամենայնիվ, այսօր, երբ առկա է շուկաների ինտենսիվ հագեցվածություն, ավելի ու ավելի մեծ ուշադրություն է դարձվում հաճախորդների հետ հարաբերությունների կառավարման համակարգի և ռազմավարական շուկայավարման կառավարման համակարգի կառուցմանը` հիմնված հավասարակշռված գնահատականների և կառավարման այլ ժամանակակից մեթոդների վրա: Բոլոր նման մեթոդները հիմնված են համակարգված և պաշտոնականացված տվյալների բազաների և գիտելիքների, մեկ կորպորատիվ տեղեկատվական համակարգի վրա:
Ժամանակակից շուկայավարման տեղեկատվական համակարգերի կառուցումը հիմնված է օբյեկտի վրա հիմնված նախագծմա, տեղեկատվության մշակման վիճակագրական մեթոդների, բաժինների ապակենտրոնացված կառավարման և ինտեգրված մարքեթինգի հասկացությունների վրա:
Գրականության ցանկ
- Божко В.П., Власов Д.В., Гаспариан М.С. ИНФОРМАЦИОННЫЕ ТЕХНОЛОГИИ В ЭКОНОМИКЕ И УПРАВЛЕНИИ: Учебно-методический комплекс. – М.: Изд. центр ЕАОИ. 2008. – 120 с.
- Мхитарян С.В. МАРКЕТИНГОВАЯ ИНФОРМАЦИОННАЯ СИСТЕМА: Учебно-методический комплекс. – М.: Изд. центр ЕАОИ. 2008. 112 с.
- Проектирование информационных систем (на примере методов структурного системного анализа): учебное пособие / О.Г. Инюшкина, Екатеринбург: «Форт-Диалог Исеть», 2014. 240 с.
- https://mvdbos.github.io/php-spider/
- …