ՄԵՐՉԱՆԴԱՅԶԻՆԳԻ ԶԱՐԳԱՑՄԱՆ ԱՌԱՆՁՆԱՀԱՏԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ Եվ ԺԱՄԱՆԱԿԱԿԻՑ ՄԵԹՈԴՆԵՐԻ ԿԻՐԱՌՈՒԹՅՈՒՆԸ (ԱԹԵՆՔ ՍՊԸ-ի օրինակով)

Գին՝ 20000դրամ
Էջերի քանակ՝ 40էջ
Աշխատանքի տեսակ՝ Դիպլոմային
Աշխատանքի ID` 9739

Բովանդակություն

ՆԵՐԱԾՈՒԹՅՈՒՆ       

ԳԼՈՒԽ 1.ՄԵՐՉԱՆԴԱՅԶԻՆԳԻ ԷՈՒԹՅՈՒՆԸ ԵՎ ՀԻՄՆԱԿԱՆ ԱՌԱՆՁՆԱՀԱՏԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ  

1.1. Մերչանդայզինգի էությունը, նպատակներն ու խնդիրները 

1.2. Մերչանդայզինգի կիրառության ժամանակակից մեթոդաբանությունը մանրածախ առևտրում 

1.3. Մերչանդայզինգի առանձնահատկությունները մատակարարի և մանրածախ առևտրականի տեսանկյունից       

ԳԼՈՒԽ 2. ՄԵՐՉԱՆԴԱՅԶԻՆԳԻ ԿԻՐԱՌՈՒԹՅԱՆ ԱՌԱՆՁՆԱՀԱՏԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐՆ ՈՒ ՄԵԹՈԴՆԵՐԸ ԿԱԶՄԱԿԵՐՊՈՒԹՅՈՒՆՈՒՄ ԱԹԵՆՔ ՍՊԸ-Ի ՕՐԻՆԱԿՈՎ    

2.1. Աթենք ՍՊԸ-ի գործունեության ընդհանուր նկարագիրն ու մանրածախ վաճառքի կազմակերպման համակարգը       

2.2. Մերչանդայզինգի կիրառությունը Աթենք ՍՊԸ-ի վաճառքի շղթայի համակարգու    

2.3. Մերչանդայզինգի ժամանակակից գործիքների կիրառման հեռանկարները Աթենք ՍՊԸ-ի վաճառքի զարգացման գործում  

ԵԶՐԱԿԱՑՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ ԵՎ ԱՌԱՋԱՐԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ   

ՕԳՏԱԳՈՐԾՎԱԾ ԳՐԱԿԱՆՈՒԹՅԱՆ ՑԱՆԿ     

Հատված

Մերչանդայզինգի նշանակությունը վաղուց է ճանաչվել: Ունիվերսալ խանութների առաջին օրինակները հայտնվել են Եվրոպայում դեռևս 19-րդ դարի սկզբներին: Այդ ժամանակներից սկսած շատ բան է փոխվել: Մշակվել և կիրառվել են մարքեթինգի և առևտրի զանազան մեթոդներ և եղանակներ, փաթեթավորման տարբեր և նոր ձևեր, իսկ վաճառքի տեխնիկան թևակոխել է հոգեբանական ասպեկտի ենթատեքստ: Ի հայտ են եկել առևտրի նոր ձևեր, որոնցից յուրաքանչյուրը ավելի ու ավելի շատ էր սկսում կիրառել մերչանդայզինգի գործիքները: «Առևտրային ցանցերի հաջողության  բնութագրիչ գծերից է վաճառողների կողմից մերչանդայզինգի և ապրանքի վերահսկման համատեղումը»: Ներկայումս մերչանդայզինգը բավականին արագ է զարգանում և խթանում է վաճառքի առաջանցմանը:

Գրականության ցանկ

  1. Ասատրյան Շ.Ս., Մերչանդայզինգի ներդրման հիմնախնդիրները ՀՀ առեվտրային կազմակերպություններում, ՀՀ ԳԱԱ ԳԿՄԿ կառավարում մասնագիտությամբ մագիստրատուրայի ուսանող:
  2. Бузукова, Екатерина Анатольевна Мерчандайзинг. Курс управления ассортиментом в рознице / Бузукова Екатерина Анатольевна. — М.: Питер, 2018. — 502 c.
  3. Галун, Дмитрий Визуальный мерчандайзинг на раз-два-три-четыре-пять / Дмитрий Галун. — М.: Питер, 2019. — 595 c.
  4. Гузелевич, Наталия Мерчандайзинг. Практика эффективных продаж (+ CD-ROM) / Наталия Гузелевич. — М.: Издательство Гревцова, 2019. — 192 c.
Պատվիրել/