Հատված
Մերչանդայզինգի նշանակությունը վաղուց է ճանաչվել: Ունիվերսալ խանութների առաջին օրինակները հայտնվել են Եվրոպայում դեռևս 19-րդ դարի սկզբներին: Այդ ժամանակներից սկսած շատ բան է փոխվել: Մշակվել և կիրառվել են մարքեթինգի և առևտրի զանազան մեթոդներ և եղանակներ, փաթեթավորման տարբեր և նոր ձևեր, իսկ վաճառքի տեխնիկան թևակոխել է հոգեբանական ասպեկտի ենթատեքստ: Ի հայտ են եկել առևտրի նոր ձևեր, որոնցից յուրաքանչյուրը ավելի ու ավելի շատ էր սկսում կիրառել մերչանդայզինգի գործիքները: «Առևտրային ցանցերի հաջողության բնութագրիչ գծերից է վաճառողների կողմից մերչանդայզինգի և ապրանքի վերահսկման համատեղումը»: Ներկայումս մերչանդայզինգը բավականին արագ է զարգանում և խթանում է վաճառքի առաջանցմանը:
Գրականության ցանկ
- Ասատրյան Շ.Ս., Մերչանդայզինգի ներդրման հիմնախնդիրները ՀՀ առեվտրային կազմակերպություններում, ՀՀ ԳԱԱ ԳԿՄԿ կառավարում մասնագիտությամբ մագիստրատուրայի ուսանող:
- Бузукова, Екатерина Анатольевна Мерчандайзинг. Курс управления ассортиментом в рознице / Бузукова Екатерина Анатольевна. — М.: Питер, 2018. — 502 c.
- Галун, Дмитрий Визуальный мерчандайзинг на раз-два-три-четыре-пять / Дмитрий Галун. — М.: Питер, 2019. — 595 c.
- Гузелевич, Наталия Мерчандайзинг. Практика эффективных продаж (+ CD-ROM) / Наталия Гузелевич. — М.: Издательство Гревцова, 2019. — 192 c.
- …