Արտադասարանական աշխատանքների կազմակերպման նպատակը, խնդիրները և ձևերը տարրական դպրոցում

Գին՝ 11000դրամ
Էջերի քանակ՝ 22էջ
Աշխատանքի տեսակ՝ Դիպլոմային
Աշխատանքի ID` 9741

Բովանդակություն

1.1. Արտադասարանական աշխատանքների կազմակերպման նպատակը,խնդիրները և ձևերը տարրական դպրոցում

1.2. Միջոցառումների կազմակերպման առանձնահատկությունները տարրական դասարաններում համավարակի պայմաններում

Գրականության ցանկ

Հատված

Դպրոցում արտադասարանական աշխատանքը հետապնդում է նույն նպատակը, ինչ մայրենի լեզվի դասերը՝ խոսքային հաղորդակցության ուսուցում, որը ներառում է կրտսեր դպրոցականի ակտիվ բառապաշարի օգտագործում, հայերեն հնչյունների ճիշտ արտասանության հմտությունների կիրառում, հմտությունների զարգացում, նախադասությունների ճիշտ կառուցման, քերականական կառուցվածքի մասին տարրական գիտելիքների փոխանցման, ուղղագրական հմտությունների սերմանում և այլն: Նպատակների այս միասնությունը արտադասարանական աշխատանքը դարձնում է մայրենի լեզվի դասաժամերի լուրջ լրացում։ Ուսումնական յուրաքանչյուր առարկայի գծով նախատեսված գիտելիքների պաշարը չի կարող սահմանափակվել միայն դասարանային աշխատանքով:

Գրականության ցանկ

  1. Ушаков Н.Н., Суворова Г.И. Внеурочная работа по русскому языку, М.: 1985,
  2. Ա.Տեր-Գրիգորյան, Արտադասարանային ընթերցանությունը տարրական դասարաններում, մեթոդական ցուցումներ, Երևան, 1973,
  3. Ա. Տեր-Գրիգորյան, Հայոց լեզվի մեթոդիկա, Երևան, 1980,
  4. Մ. Մանուկյան, Արտադասարանական դաստիարակչական աշխատանքի առանձնահատկությունները, Երևան, 1980,
Պատվիրել/