Հատված
Դպրոցում արտադասարանական աշխատանքը հետապնդում է նույն նպատակը, ինչ մայրենի լեզվի դասերը՝ խոսքային հաղորդակցության ուսուցում, որը ներառում է կրտսեր դպրոցականի ակտիվ բառապաշարի օգտագործում, հայերեն հնչյունների ճիշտ արտասանության հմտությունների կիրառում, հմտությունների զարգացում, նախադասությունների ճիշտ կառուցման, քերականական կառուցվածքի մասին տարրական գիտելիքների փոխանցման, ուղղագրական հմտությունների սերմանում և այլն: Նպատակների այս միասնությունը արտադասարանական աշխատանքը դարձնում է մայրենի լեզվի դասաժամերի լուրջ լրացում։ Ուսումնական յուրաքանչյուր առարկայի գծով նախատեսված գիտելիքների պաշարը չի կարող սահմանափակվել միայն դասարանային աշխատանքով:
Գրականության ցանկ
- Ушаков Н.Н., Суворова Г.И. Внеурочная работа по русскому языку, М.: 1985,
- Ա.Տեր-Գրիգորյան, Արտադասարանային ընթերցանությունը տարրական դասարաններում, մեթոդական ցուցումներ, Երևան, 1973,
- Ա. Տեր-Գրիգորյան, Հայոց լեզվի մեթոդիկա, Երևան, 1980,
- Մ. Մանուկյան, Արտադասարանական դաստիարակչական աշխատանքի առանձնահատկությունները, Երևան, 1980,
- …