ՀՀ կազմակերպությունների միջազգային շուկաներ դուրս գալու ռազմավարությունները

Գին՝ 32000դրամ
Էջերի քանակ՝ 64էջ
Աշխատանքի տեսակ՝ Դիպլոմային
Աշխատանքի ID` 9758

Բովանդակություն

Ներածություն    

ԳԼՈՒԽ 1. ՄԻՋԱԶԳԱՅԻՆ ՇՈՒԿԱ ԴՈՒՐՍ ԳԱԼՈՒ ՌԱԶՄԱՎԱՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ԴԵՐԸ ՁԵՌՆԱՐԿԱՏԻՐԱԿԱՆ ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅԱՆ ՄԵՋ   

1.1 Միջազգային շուկա դուրս գալու ռազմավարությունների տնտեսակազմակերպչական  բովանդակութունը      

1.2 Միջազգային շուկա դուրս գալու ռազմավարությունների համեմատական վերլուծությունը 

ԳԼՈՒԽ 2. ՄԻՋԱԶԳԱՅԻՆ ՇՈՒԿԱ ԴՈՒՐՍ ԳԱԼՈՒ ՀԻՄՆԱԿԱՆ ՌԱԶՄԱՎԱՐԱԿԱՆ ԴՐՈՒՅԹՆԵՐԸ ԵՎ ՀԵՌԱՆԿԱՐՆԵՐԸ ՀՀ-ՈՒՄ 

2.1  ՀՀ  արտաքին առևտրի վերլուծությունը 2018-2020թթ.

2.2 ՀՀ արտաքին առևտրի զարգացման հեռանկարները և պոտենցիալը միջազգային շուկայում  

ԳԼՈՒԽ 3. ՄԻՋԱԶԳԱՅԻՆ ՇՈՒԿԱ ԴՈՒՐՍ ԳԱԼՈՒ ՀՆԱՐԱՎՈՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ ԵՎ ԽՈՉԸՆԴՈՏՆԵՐԸ ԵՐԵՎԱՆԻ ԳԱՐԵՋՐԻ ԳՈՐԾԱՐԱՆԻ ՕՐԻՆԱԿՈՎ    

3.1 Երևանի գարեջրի գործարանի գործունեության ընդհանուր բնութագիրը         

3.2 Միջազգային շուկա դուրս գալու հնարավորությունները Երևան գարեջրի գործարանի օրինակով 

3.3 Միջազգային շուկա դուրս գալու խոչընդոտները Երևան գարեջրի գործարանի օրինակով        

Եզրակացություններ և առաջարկություններ  

Օգտագործված գրականության ցանկ     

Հատված

Միջազգային շուկա դուրս գալու ռազմավարության մշակումը սկսվում է դրա նախնական ուսումնասիրությունից։ Այն երկրում, որտեղ նախատեսվում է սկսել գործունեությունը, անհրաժեշտ է ուսումնասիրել քաղաքական իրավիճակը, շուկայի կառավարական կարգավորման մակարդակը, տնտեսական գործոնները, սոցիալ-մշակութային գործոնները, որոնք էական դերակատարում ունեն այդ արտադրանքը առաջարկի՝ սպառողների կողմից ընդունման կամ մերժման գործում: Այնուհետև որոշում է կայացվում միջազգային շուկա դուրս գալու նպատակահարմարության մասին։ Այն հիմնված է հետազոտության արդյունքների և ֆիրմայի նպատակների վրա:

Գրականության ցանկ

  1. «Технология бизнеса Маркетинг». О.Д. Андреева, Издательство Дело, 2001, Москва, с. 56
  2. Андрейчиков А.В., Андрейчикова О.Н. Стратегический менеджмент в инновационных организациях: системный анализ и принятие решений. М.: Вуз. учебник: ИНФРА-М., 2013. С. 394.
  3. Белов, А. Экспортные стратегии, наиболее подходящие российским компаниям / А. Белов, В. Кирякова // Топ-Менеджер. — № 5. — 2006. — С. 14-17.
  4. Ерёмин В.Н, Маркетинг: основы и маркетинг информации. 2006, https://bizbook.online/book-marketing/tovarodvijenie24554.html
  5. Завьялов П. С. Маркетинг в схемах, рисунках, таблицах. М., 2007, с. 315:
  6. Кацевман П., РАЗРАБОТКА СТРАТЕГИЙ ВЫХОДА НА ЗАРУБЕЖНЫЕ РЫНКИ, 9 стр.
Պատվիրել/