Հատված
Շուկայական տնտեսության պայմաններում ցանկացած գործունեության գոյատևումը, նրա կայունությունը ապրանքային շուկայում որոշվում է մրցունակությամբ, այսինքն` այնպիսի ապրանքների արտադրության և իրացման կարողությամբ, որոնք ե՛ւ գնային, ե՛ւ ոչ գնային առումով ավելի ուշագրավ են սպառողների համար, քան մրցակիցների նմանատիպ ապրանքները: Այն բնութագրում է կազմակերպության դինամիկությունը և շուկայական պայմաններին հարմարվելու կարողությունը:
Ցանկացած երկրի յուրաքանչյուր ոլորտում մրցունակության կարևոր պայմանը մրացակցային առավելությունների առկայությունն է, այսինքն` յուրահատուկ նյութական և ոչ նյութական ակտիվների տիրապետում, որոնք ռազմավարական մեծ նշանակություն ունեն բիզնեսում և հնարավորություն են ընձեռում հաղթել մրցակցային պայմաններում: Որպեսզի կազմակերպությունը դառնա առաջատարն ապրանքային շուկայում, անհրաժեշտ է, որ այն առաջ անցնի իր մրցակիցներին նոր ապրանքների արտադրության ու իրացման համակարգում, նոր գների սահմանման և ծախսերի կրճատման հարցում: Հենց այս պատճառով էլ մրցունակությունը չունի մշտական բնույթ և ժամանակի ընթացքում մրցակիցների նկատմամբ առավելությունները կարող են անհետանալ և արտաքին և ներքին գործոնների ազդեցությամբ: Մրցունակ արտադրությունն այն է, որը իր մրցակիցների նկատմամբ օժտված է ավելի բարձր հատկություններով, որոնք ձեռք են բերվել բարձր պահանջարկի հետևանքով: Այս կարգախոսով է առաջնորդվում նաև Սպայկա ընկերությունն իր գործունեության ընթացքում:
Գրականության ցանկ
1. Հայաստանի վիճակագրական տարեգիրք, 2016
2. Հայաստանի ազգային մրցունակության զեկույց, «Տնտեսություն և արժեքներ» հետազոտական կենտրոն, Երևան, 2016
3. World Economic Forum, GLOBAL COMPETITIVENESS REPORT 2015-2016,
4. Grant Robert M., 2013, CONTEMPORARY STRATEGY ANALYSIS, 5th edition, Backwell Publishing,
5. Competitive Advantage, BUSINESSDIRECTORY.COM., March 16, 2016,
6. Day George S. et al., 1997, WHARTON ON DYNAMIC COMPETITIVE
7. STRATEGY, John Wiley and Sons,
8. Porter Michael E., 2000, LOCATIONS, CLUSTERS, AND COMPANY STRATEGY, Oxford Handbook of Economic Geography, Oxford University Press/Books,
…