Հատված
Փորձը ցույց է տալիս, որ սահմանափակ ունակություններով երեխայի համար հիվանդության ախտորոշման և այլ դիտարկումների վրա պետք է մշակվի անհատական ծրագիր: Բայց, ամեն դեպքում, մտավոր զարգացման շեղումներ չունեցող երեխաները հանրակրթական դպրոցներում հատուկ պայմանների ստեղծման դեպքում կարող են իրենց հասակակիցների նման սովորել, հաղորդակցվել և զարգանալ: Սակայն, սա հարցի միայն մի կողմն է: Ներառական կրթության իրականացումը կապված է մի շարք դժվարությունների հետ: Անհրաժեշտ է ոչ միայն հասարակության մտածողության վերափոխում, այլև հանրակրթական դպրոցներում որոշակի պայմանների ստեղծում:
Գրականության ցանկ
- Ներառական կրթության իրականացման ուղեցույց Երևան 2008
- Տեղեկատվական ձեռնարկ հանրակրթական դպրոցում սովորող երեխաների համար Երևան 2010
- Мудрик А.В., Введение в социальную педагогику. – М., 1997.
- Семенов В.Д., Взаимодействие школы и социальной среды. – М., 1986.
- Баталов, А.С. Использование инклюзивных педагогических технологий в диагностике речевого развития учащихся начальных классов/ А.С. Баталов// Начальная школа. – 2010. — №7