Հատված
Նորարական մենեջմենթը ռազմավարական կառավարման ուղղություններից մեկն է, որն իրականացվում է կազմակերպության բարձր մակարդակում: Մենեջմենթի նպատակն է հանդիսանում կազմակերպության գիտա-տեխնիկական հիմնական ուղղությունների և կազմակերպության արտադրական գործունեության սահմանումը. նոր արտադրանքի ու տեխնոլոգիաների մշակումն ու ներդրումը (նորարական գործունեություն), թողարկվող արտադրանքի կատարելագործումն ու արդիականացումը, արտադրանքի ավանդական տեսակների հետագա զարգացումը, հնացած արտադրանքն արտադրությունից հանելը:
Գրականության ցանկ
1. Анософф И.Стратегическое управление .-М.:Экономика,1989
2. Антонов В.,Уварова Г.Экономический советник менеджера .-Минск: Финансы,уч.ст. аудит,1996
3. Боумен К.Основы стратегического менеджмента .М: 1997.
4. Бурков В.Н.Как управлять проектами .М:ИЛУРАН,1997
5. Глазев С.Ю. Теория долгосрочного техника-экономического развития . М:Владар 1993.
6. Дракер П.Ф.Инновация и предпринимательство . –М:1992.
7. Дракер П.Ф.Рынок:как выйти в лидеры .Практика и принципы/ Пер . с. Англ. –М: СПБ:Чембер Интернейшнл,1992.
8. Зовьялов П. Конкуренция – неотьемлемое свойств развитого рынка.« Маркетинг»-1997.
9. Инновационный менеджмент / Под ред . П.Н Завлина, А.К. Казанцева,Л.Э.Миндели.-М:ЦИСН,1998.
10. Инновационный менеджмент .-М ЦИСН,1998.
11. Ковалев Г.Д.Основы инновационного менеджмента .М:ЮНИТИ,1999.э
12. Кротков Э.В. Концепция менеджмента .М: ДСКА,1997.
13. Лапуста М.Г.Шаршукова Л.Г.Риски в предпринимательской деятельности . М, ИНФРА — М 1996.
…