Սոցիալական գովազդ

Գին՝ 3000դրամ
Էջերի քանակ՝ 15էջ
Մենեջմենթ
Աշխատանքի տեսակ՝ Կուրսային
Աշխատանքի ID` 9876

Բովանդակություն

  1. Ներածություն
  2. Սոցիալական գովազդի էությունն ու հիմնական գործառույթները
  3. Սոցիալական գովազդի կառուցվածքը, նպատակն ու խնդիրները
  4. Սոցիալական գովազդի ներդրման հնարավորությունը և նշանակությունը Հայաստանի Հանրապետությունում
  5. Եզրակացություն
  6. Գրականության ցանկ

Հատված

Այս աշխատանքի հատվածը անհասանելի է։

Գրականության ցանկ

  1. Буренков И. Public Interest в России. //http://www. socreklama.ru/sr_article.php? arti_id=33,
  2. Ковалева А.В. Социальная реклама в современной России: цели и функции // Вестник Красноярского ун-та. 2006. №3,
  3. Николайшвили Г.Г. Социальная реклама: Теория и практика // М., Аспект Пресс, 2008 – 191 с.
Պատվիրել/