Ստոխաստիկ խաղային մոդելների լուծման ծրագրային համակարգի մշակումը

Գին՝ 55000դրամ
Էջերի քանակ՝ 60էջ
Աշխատանքի տեսակ՝ Դիպլոմային
Աշխատանքի ID` 9940

Բովանդակություն

ՆԵՐԱԾՈՒԹՅՈՒՆ

Խնդրի դրվածք   

ԳԼՈՒԽ 1 Ստոխաստիկ խաղերի տեսությունը

11Խաղերի տեսությունն ու դրա կիրառումը

1.2.Ստոխաստիկ խաղեր

1.3.Ստոխաստիկ մոդելավորում

ԳԼՈՒԽ 2 ՍՏՈԽԱՍՏԻԿ ԽԱՂԱՅԻՆ ՄՈԴԵԼՆԵՐԻ ԼՈՒԾՄԱՆ ԵՂԱՆԱԿՆԵՐ

21 Զրոյական գումարով խաղ

Զրոյական գումարով խաղերի օրինակներ

Ոչ զրոյական գումար

Երկու խաղացող զրոյական գումարով ստոխաստիկ խաղի օրինակի վերլուծություն

Ակնկալվող նվազագույնի ալգորիթմի սահմանում

22. Մարկովյան խաղեր       

Ստոխաստիկ (կամ Մարկով) խաղը ներառում է հետևյալը.

Պատմություններ և պարգևներ

Ռազմավարություններ

Հավասարակշռություն

23 Թաքնված Մարկովյան մոդելը (ԹՄՄ)

Անցումային դիագրամ թաքնված Մարկովյան մոդելում (օրինակ)       

Թաքնված Մարկովի մոդելի կառուցվածքը

ԹՄՄ-ի Հիմնական ալգորիթմներ

ԳԼՈՒԽ 3

Ստոխաստիկ խաղային մոդելների լուծման ծրագրային համակարգի մշակումը   

3.1 Անհրաժեշտ ծրագրային միջոցների և տեխնոլոգիաների ընտրություն

C#    

Visual Studio 2019        

WPF ճարտարապետություն 

XAML        

3.2. Ստոխաստիկ խաղային մոդելների լուծման ծրագրային համակարգի ֆունկցիոնալ մշակումը  

3.3. Ստոխաստիկ խաղային մոդելների լուծման ծրագրային համակարգի նախագծում և մշակումը  

ԵԶՐԱԿԱՑՈՒԹՅՈՒՆ   

Օգտագործված գրականություն     

Հավելված 1 MainWindow.xaml –ի ծրագրային կոդը 

Հավելված 2 MainWindow. XAML. CS –ի ծրագրային կոդը

Հատված

Ստոխաստիկ ծրագրավորումը մոտեցում է, որը հաշվի է առնում օպտիմալացման մոդելների անորոշությունը:

Մինչ դետերմինիստական ​​օպտիմալացման խնդիրները ձևակերպվում են տվյալ պարամետրերի միջոցով, իրական կիրառական խնդիրները սովորաբար պարունակում են որոշ անհայտ պարամետրեր:

Ստոխաստիկ ծրագրավորման մոդելները նման են, բայց օգտագործում են հավանականությունների բաշխման գիտելիքները տվյալների կամ դրանց գնահատումների համար: Այստեղ նպատակն է գտնել ինչ-որ լուծում, որը վավեր է բոլոր հնարավոր տվյալների արժեքների համար և առավելագույնի հասցնում է որոշումների և պատահական փոփոխականների որոշ ֆունկցիաների միջինը: Ընդհանուր առմամբ, նման մոդելները ձևակերպված են որոշում կայացնողներին օգտակար տեղեկատվություն տրամադրելու համար:

Գրականության ցանկ

  1. Основные понятия теории игр : учебное пособие / А.Г. Кремлев.— Екатеринбург : Изд-во Урал. ун-та, 2016.— 144 с.ISBN 978-5-7996-1940-4
  2. Есипов, Б.А. Методы исследования операций [Электронный ресурс] : учеб. пособие — Электрон. дан. — Санкт-Петербург : Лань, 2013. — 304 с.
  3. Оуэн, Г. Теория игр : пер с англ. / под ред. А. А. Корбута. —4-е изд. — М. : Изд-во ЛКИ, 2008. — 216 с.
  4. Родионов, Ю.В. Введение в стохастическое моделирование машин, агрегатов и процессов: учебное-методическое пособие / Ю.В.Родионов, А.Д.Нахман – «Инновации в образовании». Специальный выпуск. Издательская платформа Российской академии естествознания. – 2017. –92 с.
  5. Скаржинская Е.М., Илюхина А.С., Метелькова К.С. Теория игр: конспект лекций с методическими указаниями: Учебное пособие. – Кострома. 2008. –90с.
  6. Практическое пособие. Мэтью Мак-Дональд «WPF: Windows Presentation Foundation в .NET 4.0 с примерами на C# 2010» Вильямс, 2011 год, 1020 стр. (13,8 мб. djvu)
Պատվիրել/