Ծառայությունների որակի կառավարման առանձնահատկությունները միջազգային ցանցային հյուրանոցներում

Գին՝ 26500դրամ
Էջերի քանակ՝ 53էջ
Աշխատանքի տեսակ՝ Դիպլոմային
Աշխատանքի ID` 9948

Բովանդակություն

ՆԵՐԱԾՈՒԹՅՈՒՆ

ԳԼՈՒԽ 1. ՀՅՈՒՐԱՆՈՑԱՅԻՆ ԾԱՌԱՅՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ, ԴՐԱՆՑ ՏԵՍԱԿՆԵՐԸ ԵՎ ԿԱՌԱՎԱՐՄԱՆ ԱՌԱՆՁՆԱՀԱՏԿՈՒԹՅՈՒՆԵՐԸ

1.1. Հյուրանոցային ծառայությունների էությունը և բովանդակությունը

1.2Հյուրանոցների դասակարգումը և տեսակները    

ԳԼՈՒԽ 2. ԾԱՌԱՅՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՈՐԱԿԻ ԿԱՌԱՎԱՐՄԱՆ ՍՏԱՆԴԱՐՏՆԵՐՏ ՄԻՋԱԶԳԱՅԻՆ ՀՅՈՒՐԱՆՈՑԱՅԻՆ ՑԱՆՑԵՐՈՒՄ

2.1. Ծառայությունների որակի կառավարման միջազգային ստանդարտները հյուրանոցային ոլորտում

2.2. Միջազգային հյուրանոցային ցանցերի ծառայությունների որակի կառավարման գործընթացի համեմատական վերլուծություն

ԳԼՈՒԽ 3. IBIS YEREVAN CENTER ՀՅՈՒՐԱՆՈՑԻ ԾԱՌԱՅՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՈՐԱԿԻ ԿԱՌԱՎԱՐՄԱՆ ՎԵՐԼՈՒԾՈՒԹՅՈՒՆՆ ՈՒ ԿԱՏԱՐԵԼԱԳՈՐԾՄԱՆ ՀՆԱՐԱՎՈՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ

3.1. Ծառայությունների որակի կառավարման առանձնահատկությունները Ibis Yerevan Center հյուրանոցում՝ ըստ գլխամասային «ACCOR» հյուրանոցային ստանդարտների

3.2. Ծռայությունների որակի կառավարման կատարելագործման ուղիները ՀՀ-ում՝ Ibis Yerevan Center հյուրանոցի օրինակով

ԵԶՐԱԿԱՑՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ ԵՎ ԱՌԱՋԱՐԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ

ՕԳՏԱԳՈՐԾՎԱԾ ԳՐԱԿԱՆՈՒԹՅԱՆ ՑԱՆԿ     

Հատված

Միջազգայի հյուրանոցային ցանցերի գործունեության համար կարոր նշանակություն ունի որակի կառավարման հստակ համակարգը և դրա կատարելագորոծումը: Ընդ որում՝ միջազգային հյուրանոցային ցանցերի համար գործում են որակի միջազգային ստանդարտներ, որոնց առկայությունը որոշակի աստիճան է տալիս հյուրանոցին: Արտադրատնտեսական ժամանակակից պայմաններում ծառայության որակի արդյունավետության կարևորագույն բաղադրիչն է, շահութաբերությունը և, հետևաբար, պետք է մշտապես ուշադրություն դարձնել դրա վրա: Որակի ապահովման, նախագծման, պահպանման բոլոր գործընթացները ինտեգրվում են որակի կառավարման համակարգին:

Գրականության ցանկ

  1. Альперин, Л. С. Современный взгляд на системы качества и их развитие [Текст] / Л. С. Альперин // Стандарты и качество. – 2011. – № 10. – С. 12.
  2. Гареев Р. Р. Особенности системы управления качеством в гостиничных предприятиях //Молодой ученый. — 2013. — № 11. — С. 315–319.
  3. Кобяк М.В. Стратегия управления качеством продукции и услуг в гостиничном бизнесе. // Российское предпринимательство. 2011. № 5-2. С. 156-160.
  4. Салахова, В. Г. Управление качеством услуг в гостиничном бизнесе / В. Г. Салахова. — Текст : непосредственный // Молодой ученый. — 2019. — № 2 (240). — С. 263-265. — URL: https://moluch.ru/archive/240/55466/, 20.04.2022.
  5. Пошелева А., Полякова Е. Проблемы теории и практики управления качеством гостиничных услуг в РФ.//РИСК: Ресурсы, информация, снабжение, конкуренция. 2015. № 3. С. 208-213.
  6. Сорокина Т.В. Высококачественная потребительская ценность и реалии гостиничного рынка современной России // В сборнике: АКТУАЛЬНЫЕ ПРОБЛЕМЫ ИНДУСТРИИ ГОСТЕПРИИМСТВА И ТУРИЗМА сборник статей международной научно-практической конференции. 2016. С. 162-167.
Պատվիրել/