Ինֆլյուենսեր մարքեթինգի զարգացման միտումները «KOSY» ապրանքանիշի օրինակով

Գին՝ 30000դրամ
Էջերի քանակ՝ 60էջ
Աշխատանքի տեսակ՝ Դիպլոմային
Աշխատանքի ID` 9951

Բովանդակություն

ՆԵՐԱԾՈՒԹՅՈՒՆ

ԳԼՈՒԽ 1. ԻՆՖԼՅՈՒԵՆՍԵՐ ՄԱՐՔԵԹԻՆԳԸ ՈՐՊԵՍ ՍՈՑԻԱԼԱԿԱՆ ՄԵԴԻԱ ՄԱՐՔԵԹԻՆԳԻ ՏԵՍԱԿ ԵՎ ԴՐԱ ԱԶԴԵՑՈՒԹՅՈՒՆՆ ԱՊՐԱՆՔԱՆԻՇԻ ԻՐԱԶԵԿՎԱԾՈՒԹՅԱՆ ԲԱՐՁՐԱՑՄԱՆ ԳՈՐԾՈՒՄ   

1.1. Ինֆլյուենսեր մարքեթինգի էությունն ու զարգացման պատմությունը

1.2. Ինֆլյուենսերների կողմից ապրանքանիշի թիրախային լսարանին հաղորդագրություններ ուղարկելու տարբերակներն ու դրանց արդյունավետության չափումը

ԳԼՈՒԽ 2. ԻՆՖԼՅՈՒԵՆՍԵՐ ՄԱՐՔԵԹԻՆԳԻ ՌԱԶՄԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆ ՄՇԱԿՄԱՆ ԱՌԱՆՁՆԱՀԱՏԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ ԵՎ ՀԱՄԱԳՈՐԾԱԿՑՈՒԹՅԱՆ ՀՆԱՐԱՎՈՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ        

2.1. Ռազմավարության մշակման հիմնական քայլերը ինֆլյուենսեր մարքեթինգում      

2.2. Ինֆլյուենսերների հետ համագործակցությունը B2C և B2B մակարդակներում         

ԳԼՈՒԽ 3. ԻՆՖԼՅՈՒԵՆՍԵՐ ՄԱՐՔԵԹԻՆԳԻ ԶԱՐԳԱՑՈՒՄԸ ՀԱՅԱՍՏԱՆՈՒՄ ԵՎ ՀԱՅ ԻՆՖԼՅՈՒԵՆՍԵՐԻ ԱԶԴԵՑՈՒԹՅՈՒՆԸ «KOSY» ԱՊՐԱՆՔԱՆԻՇԻ ԱՌԱՋԽԱՂԱՑՄԱՆ ԳՈՐԾՈՒՄ

3.1. Հայաստանում ինֆլյուենսեր մարքեթինգի զարգացման միտումները և ամենապահանջված հայ ինֆլյուենսերները    

3.2. «KOSY» ապրանքանիշի գործունեությունը և ինֆլյուենսեր մարքեթինգի կիրառումը ապրանքանիշի առաջխաղացման և իրազեկվածության բարձրացման գործում     

ԵԶՐԱԿԱՑՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ ԵՎ ԱՌԱՋԱՐԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ   

ՕԳՏԱԳՈՐԾՎԱԾ ԳՐԱԿԱՆՈՒԹՅԱՆ ՑԱՆԿ     

Հատված

Հայաստանյան ինֆլյուենսերներին ուսումնասիրելն ավելի բարդ գործընթաց է, քան օրինակ ցանկացած այլ երկրի, մասնավորապես ռուսաստանյան կամ ամերիկյան: Բանն այն է, որ տարբեր երկրներում գործում են վերլուծական կայքեր, որոնք տեղական ինֆլյուենսինգային շուկան ուսումնասիրում և վարկանիշային տեսքով ներկայացնում են բլոգերներին՝ ըստ տարբեր չափանիշների: Իսկ հայաստանյան ինֆլյուեսերներին բացահայտել հնարավոր է միայն սեփական ուսումնասիրությունների և  հետազոտությունների արդյունում: Ուսումնասիրությունները ցույց տվեցին, որ հայաստանյան ինֆլյուենսերներն ունեն բավականին խոչընդոտներ իրենց գործունեությունը ծավալելու հետ կապված: Մասնավորապես, հայաստանյան շուկան բավականին սահմանափակ է, փոքր ու ընդլայնման խնդիր կա: Բացի դրանից, ՀՀ-ում դեռևս այնքան էլ զարգացած չէ ինֆլյուենսեր մարքեթինգի ուղղությունը: Սակայն պետք է նշել, որ վերջին 5-6 տարվա ընթացքում Հայաստանում շուկան բավականին ակտիվացել է. Ինֆլյուենսեր մարքեթինգի գործիքակազմն սկսել է ակտիվորեն կիրառվել տարբեր ապրանքանիշների կողմից:

Գրականության ցանկ

  1. Agostino Deborah, A. M. How to quantify social media influencers: An empirical application at the Teatro alla Scala. Elservier , 2019, 2405-8440/.
  2. Campbell , C., & Farrell , J. R. More than meets the eye: The functional components underlying influencer marketing . Business Horizon, 2020, 1-11.
  3. Darshana T. Jayasinghe, Social Media and Influencer Marketing Strategies: A conceptual Review on Contemporary Applications, GSJ: Volume 9, Issue 3, March 2021, Online: ISSN 2320-9186, p. 410-420.
  4. Enke, N., & Borchers, N. S. Social Media Inflencers in Strategic Communications: A conceptual freamwork for Strategic Social Media Influncer Communication. Internaltional Journal of Strategic Communication, 2019, 261-277.
Պատվիրել/