Արտադրողի վարքագիծը և նրա դրսևորման առանձնահատկությունները

Գին՝ 2800դրամ
Էջերի քանակ՝ 14էջ
Տնտեսագիտություն
Աշխատանքի տեսակ՝ Կուրսային
Աշխատանքի ID` 9966

Բովանդակություն

Ներածություն
1. Ֆիրմայի վարքագծի սկզբունքային տարբերակները
Շահույթի մաքսիմալացումը
2. Մրցակցային ֆիրմայի առաջարկի կորագիծը: Ֆիրմայի վարքագծի մոդելավորումը
3. Ֆիրմայի հավասարակշռությունը և դրա գնահատումը
Եզրակացություն

Հատված

Արտադրողների կամ որ նույնն է` ֆիրմաների վարքագծի և դրա դրսևորման առանձնահատկությունների ուսումնասիրությունը արտադրության տեսության մեջ նման է սպառման տեսության մեջ սպառողների վարքագծի ուսումնասիրմանը: Սակայն այստեղ արտադրանքի արտադրության և իրացման վերաբերյալ ֆիրմայի որոշումը ձևավորվում է նրա տեխնիկատեխնոլոգիական և տնտեսական տեղեկատվության հիման վրա: Ֆիրմայի տեխնիկատեխնոլոգիական տեղեկությունների փաթեթը ձևավորվում է արտադրանքի արտադրության կազմակերպման տարբեր մեթոդները ներկայացնող տեղեկություններից: Ընդ որում, ոչ միայն տարբեր են արտադրության արտադրության կազմակերպման մեթոդները, այլև յուրաքանչյուր մեթոդ իր հերթին կարող է ձևափոխվել` կախված այն հանգամանքից, թե ինչ հարաբերություն գոյություն ունի արտադրության գործոնների օգտագործման մակարդակի և ստացված արտադրանքի միջև:

Գրականության ցանկ

1. Մ.Ա. Հարությունյան, Ա. Արշակյան, Միկրոէկոնոմիկա-2, ուսումնական ձեռնարկ, Երևան 2009թ:
2. Գ. Ե. Կիրակոսյան Տնտեսագիտության տեսություն ուսումնական ձեռնարկ «Տնտեսագետ» Երևան 2009թ.:
3. Գ. Ե. Կիրակոսյան Տնտեսագիտության տեսություն ուսումնական ձեռնարկ «Տնտեսագետ» Երևան 2000թ.:

Պատվիրել/