Հատված
Յուրաքանչյուր ձեռնարկատեր արտադրությունը կազմակերպում է որոշակի նպատակով` շրջանառությունից ստանալ ավելի մեծ կապիտալ, քան ներդրել է մինչ այդ: Այլ խոսքով, ձեռնարկատերը ձգտում է ստանալ որքան կարելի է մեծ շահույթ: Շահույթի ստացումը դառնում է նպատակ, որը և խթանում է տնտեսական գործունեությունը: Շուկայական տնտեսության պայմաններում արտադրական կազմակերպությունների տնտեսական գործունեության արդյու-նավետությունը բնութագրող առավել ընդհանրական ցուցանիշը շահութաբերության մակարդակն է: Ի տարբերություն շահույթի, որը արտացոլում է տնտեսական գործունեության արդյունավետության մեծությունը բացարձակ գումարով, շահութաբերությունը այն ներկայացնում է հարաբերական մակարդակով:
Գրականության ցանկ
1. Առաքելյան Կ. Ա. Կազմակերպության տնտեսական գործունեության վերլուծություն: Երևան, 2005թ.,
2. Գ. Կիրակոսյան, Տնտեսագիտության տեսություն, Երևան 2009թ.,
3. Г. В. Савицкая Экономический анализ Москва “ Новое знание” 2003.