Կազմակերպության գնային ռազմավարության գնահատումը և ընտրությունը մրցակցային շուկայում

21000դրամ
42էջ
Դիպլոմային

Կազմակերպության գնային քաղաքականությունը մարքեթինգային քաղաքականության կարևրագույն բաղադրիչներից է, որը կապված է այնպիսի գների հաստատման (որոշման) հետ, որոնք ապահովում են նրա …

Մարքեթինգային ռազմավարությունները ապրանքի կենսապարբերաշրջանի տարբեր փուլերում «Բեկոն պրոդուկտ» ՍՊԸ

24500դրամ
49էջ
Դիպլոմային

Մարքեթինգային ռազմավարությունն ապրանքի կամ ծառայության պահանջարկի ձևավորման ու կայունության ապահովման համար մարքեթինգային մի շարք գործողություններ իրականացնելու համար ընտրված պլանավորման մեկ …

Արժույթի փոխարժեքի երկարաժամկետ գործոնների վերլուծությունը

36500դրամ
73էջ
Դիպլոմային

Արժութային քաղաքականության ուղղությունը և ձևերը որոշվում են երկրի արժութատնտեսական իրավիճակով, համաշխարհային տնտեսության էվոլյուցիայով, համաշխարհային շուկայում աշխատանքի բաժանմամբ: Տարբեր պատմական փուլերում  …

Վերաքննիչ բողոքարկման իրավունքը և դրա իրականացման կարգը

36000դրամ
72էջ
Դիպլոմային

Դատական ​​պաշտպանության սահմանադրական իրավունքի բովանդակությունը բացահայտվում է արդարադատությանը դիմելու մի շարք հնարավորությունների ու ձևերի միջոցով, որոնցից մեկն էլ հանդիսանում է …