Կազմակերպության գնային քաղաքականությունը մարքեթինգային քաղաքականության կարևրագույն բաղադրիչներից է, որը կապված է այնպիսի գների հաստատման (որոշման) հետ, որոնք ապահովում են նրա …
Մարքեթինգային ռազմավարությունները ապրանքի կենսապարբերաշրջանի տարբեր փուլերում «Բեկոն պրոդուկտ» ՍՊԸ
Մարքեթինգային ռազմավարությունն ապրանքի կամ ծառայության պահանջարկի ձևավորման ու կայունության ապահովման համար մարքեթինգային մի շարք գործողություններ իրականացնելու համար ընտրված պլանավորման մեկ …
ՑԵՂԱՍՊԱՆՈՒԹՅՈՒՆ ՀԱՆՑԱԳՈՐԾՈՒԹՅՈՒՆԸ ԺԱՄԱՆԱԿԱԿԻՑ ՄԻՋԱԶԳԱՅԻՆ ԻՐԱՎՈՒՆՔՈՒՄ
Ժամանակի ընթացքում իրենք՝ պետությունների որոշ գործողություններ սկսեցին որակվել որպես հանցավոր, որոնք խախտում են ոչ միայն մեկ պետության շահերը, այլև վտանգում …
Արժույթի փոխարժեքի երկարաժամկետ գործոնների վերլուծությունը
Արժութային քաղաքականության ուղղությունը և ձևերը որոշվում են երկրի արժութատնտեսական իրավիճակով, համաշխարհային տնտեսության էվոլյուցիայով, համաշխարհային շուկայում աշխատանքի բաժանմամբ: Տարբեր պատմական փուլերում …
Communicative Value of Jokes in English and Armenian Linguocultures
Humor is an appeal to provoke laughter and provide amusement. It is a universal phenomenon but is also culturally tinted. In this paper, …
Վերաքննիչ բողոքարկման իրավունքը և դրա իրականացման կարգը
Դատական պաշտպանության սահմանադրական իրավունքի բովանդակությունը բացահայտվում է արդարադատությանը դիմելու մի շարք հնարավորությունների ու ձևերի միջոցով, որոնցից մեկն էլ հանդիսանում է …
Փոքր և միջին գործարարության զարգացման արդի գերակայությունները ՀՀ-ում
Փոքր և միջին գործարարության ոլորտը ներառում է տնտեսության բավական լայն հատված և ներկայացնում է արտադրական ու վերամշակող ձեռնարկությունները, արհեստները, առևտուրը, …
Սալվարդ ոսկի ու բազմամետաղային հանքավայր
Ներկայումս յուրաքանչյուր պետության համար մեծ է մետաղական օգտակար հանածոների, այն էլ թանկարժեք մետաղների դերը: Բացառություն չէ նաև մեր պետությունը, որտեղ …