A living language leads a dynamic existence, it constantly develops its internal and external resources, adapting to the constantly changing …
The Linguistic Properties of Blogs
Weblogs are an increasingly popular mode of communication in the ever changing online world, and they provide the data that …
Ռիսկերի կառավարումը և դրա կատարելագործման տնտեսական նշանակությունը <<ՍԻՓԱՆ>> պահածոների և ոչ ոգելից ըմպելիքների գործարանում (<<ՍԱՄ-ՀԱՐ>> ՍՊԸ)
Շուկայական էկոնոմիկայում կառավարման հիմնական սկզբուքն է համարվում ոչ թե շահույթի մաքսիմալացումը, այլ ռիսկային իրավիճակների կառավարումը, որը հեռանկարում նրան ապահովում է …
Աղքատության հիմնախնդիրը ՀՀ-ում և դրա հաղթահարման ուղիները
Աղքատությունը շարունակում է մնալ Հայաստանի Հանրապետության (ՀՀ) սոցիալ-տնտեսական ամենահրատապ խնդիրներից մեկը՝ ազդելով բնակչության կենսամակարդակի, տնտեսական զարգացման հեռանկարների և երկրի ընդհանուր …
Կրթական ծառայությունների շուկայի արդի վիճակը և բարեփոխման ուղիները ՀՀ-ում
Արդի հասարակության զարգացումները կրթության հարցը դարձրել են առաջնային ողջ աշխարհում։ Կրթությունը դիտարկվում է որպես առանցքային միջոց՝ հաղթահարելու աղքատության խորացումը, սոցիալական …
Միջազգային մարքեթինգի կառավարումը և ռազմավարության մշակումը
Ժամանակակից գլոբալիզացված աշխարհում միջազգային շուկաներ մուտք գործելու և այնտեղ կայուն դիրք զբաղեցնելու համար ընկերությունները պետք է մշակեն արդյունավետ մարքեթինգային ռազմավարություններ։ …
ՀՀ տեղական ինքնակառավարման համակարգի զարգացման հնարավորությունները
Ցանկացած պետության վարչատարածքային բաժանումը ներկայացնում է տվյալ պետության սահմանադրությամբ կամ միջազգային այլ ակտերով հաստատված տարածքի քաղաքական, տնտեսական, սոցիալական և աշխարհագրական …
Ներդրումային ֆոնդերի ակտիվների կառավարման հիմնախնդիրները ՀՀ ֆինանսական շուկայում
Ֆինանսական շուկան բարդ և բազմաֆունկցիոնալ կառույց է, որտեղ բազմաթիվ միջնորդներ և մասնակիցներ են իրականացնում տնտեսական գործընթացներ՝ սպասարկելով և կառավարելով գործառույթների …
Մարքեթինգային հետազոտությունների իրականացման խնդիրները «Շերեփ» ռեստորանի օրինակով
Հայաստանի փոքր և մրցակցային շուկայում, որտեղ սպառողների վարքագիծը խիստ զգայուն է տնտեսական, սոցիալական ու մշակութային փոփոխությունների նկատմամբ, «Շերեփ»-ի փորձը կարող …
Մարքեթինգային հետազոտությունների իրականացման խնդիրները «Երեմյան Փրոջեքթս» ընկերության օրինակով
Ներկայիս շուկայական պայմաններում, երբ մրցակցությունն ավելի է խորանում, սպառողների վարքագծի փոփոխությունները դառնում են անկանխատեսելի, իսկ տեխնոլոգիաների առաջընթացն արագացնում է շուկայի …
Կարլ Սագան հաղորդակցում վեպի փիլիսոփայությունը
Կարլ Սագանի «Հաղորդակցում» վեպի քննությունը արդիական է՝ ստեղծագործության մեջ պարունակող բազմաշերտ հաղորդակցական և փիլիսոփայական հարցադրումների շնորհիվ։ Վեպը անդրադառնում է հետևյալ …
Հուզական ինտելեկտի դերը կառավարման գործընթացում
Ժամանակակից կազմակերպական միջավայրի արագ փոփոխությունները, տեխնոլոգիական առաջընթացը և աշխատուժի բազմազանությունը նպաստում են կառավարման նոր մոտեցումների առաջմղմանը։ Այս համատեքստում հուզական ինտելեկտը …
Արտադրանքի ինքնարժեքը և արտադրության արդյունավետության բարձրացման ուիները ՄԱՊ-ում
Կազմակերպությունն իր ձեռնարկատիրական գործունեության ընթացքում կատարում է նյութական և դրամական ծախսեր հիմնական միջոցների և շրջանառու միջոցների մշտական վերարտադրության, արտադրված արտադրանքի …
Բյուջեի մուտքերի ապահովման խնդիրները ռազմավարական պլանավորման համատեքստում
Ներկայումս ձևավորված ֆինանսատնտեսական հարաբերությունները, առանձին երկրների տնտեսությունների զարգացման ուղղությունների փոփոխությունները, նրանց ինտեգրացումը միջազգային ֆինանսական կառույցներին, բնական ռեսուրսների համար մրցակցային պայքարը …