Ընդհանուր տնտեսական քաղաքականության մշակման և իրականացման գործում խիստ կարևորվում է այնպիսի հիմնախնդիրների լուծմանն ուղղված մոտեցումների մշակումը, ինչպիսիք են տնտեսական ազատ …
Բանկային վկայագրերի ներդրման հնարավորությունները ՀՀ-ում
Բանկային վկայագիրն այն արժեթուղթն է, որը հավաստում է ավանդի գումարը և ավանդատուի իրավունքը՝ սահմանված ժամկետի ավարտից հետո վկայագիր տված բանկում …
Գյուղատնտեսության ոլորտի զարգացման ռազմավարական ուղիները ՀՀ-ում
Գյուղատնտեսության ոլորտի զարգացման ռազմավարական ուղիների թեման Հայաստանում ակտուալ է՝ հաշվի առնելով դրա կարևորությունը երկրի տնտեսական, սոցիալական և էկոլոգիական կայունության ապահովման …
Հիբրիդային պատերազմները արդի միջազգային հարաբերություններում ( ՆԱՏՕ-ի մոտեցումները և ներգրավածությունը)
Պատերազմները մարդկությանն ուղեկցել են իր ամբողջ գոյության շրջանում: Ու թեև եղել են նաև հարաբերական խաղաղության շրջան, սակայն դրանք եղել են …
ՀՀ տնտեսական աճի որակի բնութագիրը և գնահատումը
Տնտեսական աճը ցանկացած ժամանակակից երկրի տնտեսական քաղաքականության հիմնական նպատակներից է։ Հասարակության բարեկեցության մակարդակն ուղղակիորեն կախված է նրանից, թե որքանով արդյունավետ …
Կազմակերպության ընթացիկ ակտիվների հաշվառման և կազմի ու կառուցվածքի վերլուծությունը
Ժամանակակից կազմակերպությունների առջև դրված հիմնական մարտահրավերներից մեկն ընթացիկ ակտիվների պակասն է: Ըստ վերը նշվածի՝ կարելի է մտածել, որ ընթացիկ ակտիվների …
ՆԱԽԱԳԱՀՈՒԹՅԱՆ ԻՆՍՏԻՏՈՒՏԸ ԲԵԼԱՌՈՒՍԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԱԶԳԱՅԻՆ ԱՆՎՏԱՆԳՈՒԹՅԱՆ ՀԱՄԱԿԱՐԳՈՒՄ
Բելառուսի Հանրապետության քաղաքական համակարգը, որը ձևավորվել է վերջին երեք տասնամյակների ընթացքում, հետխորհրդային տարածաշրջանի և հատկապես ԱՊՀ անդամ-պետությունների միջից առանձնանում է …
Հայաստանի Հանրապետության ՕՈՒՆ-ի ներգրավման հիմնախնդիրները հետհամավարակային (Covid19) ժամանակաշրջանում
Միջազգային փորձը ցույց է տալիս, որ ճգնաժամային պայմաններում և հատկապես փոքր տնտեսություն ունեցող երկրները, որոնք ունեն ներքին ֆինանսական ռեսուրսների պակաս, …
Մանրածախ ապրանքաշրջանառության վերլուծությունն ու կանխատեսումը
Մանրածախ ապրանքաշրջանառության գործընթացների ուսումնասիրությունը մեծ հետաքրքրություն է ներկայացնում ինչպես պետության, այնպես էլ շուկայի ենթակառուցվածքների համար: Պետությունը, որը հանդես է գալիս …
ՀՀ զբոսաշրջային բրենդի առաջմղումը Միջազգային շուկայում
Հայաստանի զբոսաշրջային բրենդի ուսումնասիրությունը չափազանց կարևոր է երկրի տնտեսական, մշակութային և սոցիալական զարգացման համար։ Զբոսաշրջությունը Հայաստանի տնտեսության առանցքային հատվածներից է, …
Մարքեթինգի առանձնահատկություները մշակույթի ոլորտում (Մոսկվա կինոթատրոնի օրինակով)
Բազմաթիվ գիտնականների կարծիքով, մշակութային կառույցները (թատրոնները, թանգարանները, ցուցասրահները և այն) այսօր թևակոխում են նոր իրականություն: Դրա ընդլայնումը հանգեցնում է ոչ …
Իսլամական ֆեմինիզմն արաբական երկրներում. Եգիպտոսում
Ֆեմինիզմը արաբական երկրներում բազմաշերտ և բարդ պատմություն ունի։ Այն ձևավորվել է սոցիալական, քաղաքական և կրոնական տարբեր հանգամանքների ազդեցությամբ՝ հաճախ տարբեր …
Նոր ապրանքի կառավարման խնդիրները Fnet Telecom ընկերության օրինակով
Նոր արտադրանքների ներդրումը կազմակերպությունների աճի և մրցունակության կարևոր շարժիչ ուժն է: Այնուամենայնիվ, արագ տեխնոլոգիական առաջընթացի և սպառողների նախասիրությունների փոփոխության հետ …
ՀՀ արտաքին առևտրի կառուցվածքը աշխարհագրությունը և դինամիկան 2018-2024 թթ
Արտաքին առևտրային գործունեությունը գնալով ավելի կարևոր է դառնում Հայաստանի, ինչպես ցանկացած երկրի սոցիալ-տնտեսական զարգացման համար: Արտաքին առևտրային գործունեությունն ազդում է …