Վարկային պորտֆելի կառավարման արդյունավետության բարձրացման ուղիները «Արարատբանկ»-ի օրինակով
Ստեղծարար տնտեսության զարգացման նախադրյալները ՀՀ-ում
«Ստեղծարար տնտեսություն» եզրույթը առաջին անգամ շրջանառության մեջ է դրվել 2000 թվականին, Business Week ամսագրի կողմից: 2001 թվականին Ջոն Հոկինսը իր …
Սննդի արդյունաբերության ձեռնարկության ֆինանսական վիճակի վերլուծությունը
Կազմակերպությունը բարդ համակարգ է՝ բաղկացած բազմաթիվ ենթամասերից, այդ իսկ պատճառով դրա կայունության վերլուծությանը պետք է մոտենալ համալիր ձևով, այսինքն՝ օգտագործել …
ՌԴ ներդրումների զարգացման հեռանկարները ՀՀ-ում
Խորհրդային Միության անկումից հետո հայ-ռուսական հարաբերությունները կառուցվեցին ռազմավարական դաշնակցային սկզբունքի վրա։ Այն, ի թիվս այլ բաղադրիչների՝ ռազմատեխնիկական, գիտական, կրթական, մշակութային …
Պլաստիկ քարտերի շուկան և դրանց զարգացման հեռանկարները ՀՀ-ում
Միջազգային պրակտիկայում լայն տարածում են գտել պլաստիկ քարտերով վճարումների անկանխիկ հաշվարկային համակարգերը և վերջին տարիների ընթացքում բավականաչափ ընդլայնվել է պլաստիկ …
Պետության հարկային եկամուտների սոցիալ-տնտեսական նշանակությունը ՀՀ պետական բյուջեի եկամուտների կազմում
Վերջին տարիներին ՀՀ հարկային համակարգում իրականացվող բարեփոխումները դարձել են տնտեսական քաղաքականության կարևորագույն ուղղություններից մեկը: Երկրի հարկային համակարգն առաջնորդվում է հարկային …
Պետական ֆինանսների կառավարման առանձնահատկությունները ՀՀ-ում
Ֆինանսները տնտեսական հարաբերությունների հատուկ տեսակ են ապրանքների արտադրությամբ և իրացմամբ զբաղվող կազմակերպությունների դրամական եկամուտների, խնայողությունների, դրամական միջոցների կենտրոնացված և ապակենտրոնացված …
Պետական բյուջեի ծախսերը, դրանց կառուցվածքի և արդյունավետության բարելավման ուղիները
Ցանկացած երկրի համար պետական բյուջեն կարևոր դեր է խաղում նրա տարածքում ստեղծված հասարակական ամբողջական արդյունքի, մասնավորապես, ազգային եկամտի բաշխման ու …
Շահույթի ձևավորման և բաշխման առանձնահատկությունները ՀՀ առևտրային բանկերում (Արարատբանկի օրինակով)
Ժամանակակից տնտեսագիտության տեսության մեջ շահույթի տնտեսագիտական բովանդակությունը համարվում է բարդ և քննարկելի խնդիր և շահույթի բնույթի ճիշտ ընկալումը հիմք է …
Ներգնա զբոսաշրջությունը Հայաստանում
Ներգնա զբոսաշրջությունը մեր հանրապետության տնտեսության ամենահեռանկարային ճյուղերից մեկն է: ՀՀ-ն ունի մի շարք ուշագրավ բնակլիմայական առանձնահատկություններ, և բացառիկ ձգող ու …
Միջազգային զբոսաշրջության զարգացման հիմնական ուղղությունները
Այսօրվա գլոբալացված, փոխկապակցված աշխարհում յուրաքանչյուր երկիր ու տարածաշրջան ստիպված է մրցել այլ երկրների ու տարածաշրջանների հետ սպառողների, զբոսաշրջիկների, բիզնեսի, ներդրումների, …
Մաքսային հսկողության կատարելագործման ուղիները «Մաքսային տարանցում» ընթացակարգի իրականացման գործընթացում
Մաքսային հսկողության գոտիները կարող են իրենց բնույթով լինել մշտական, եթե դրանցում մշտապես պահպանվում են ապրանքներ և ժամանակավոր` բեռնման, բեռնաթափման աշխատանքների …
Մարքեթինգային ռազմավարության մշակումը կազմակերպությունում «ՄԱՊ» ՓԲԸ-ի օրինակով
Յուրաքանչյուր ընկերություն արդյունավետ գործելու, շուկայում կայուն դիրք զբաղեցնելու և իր գործունեության ընթացքում անորոշությամբ պայմանավորված ռիսկի վտանգից առավելագույն չափով խուսափելու համար …