Կապի և հեռահաղորդակցության ճյուղի ձեռնարկությունների /կազմակերպությունների/ նյութատեխնիկական բազայի արդիականացման տնտեսական արդյունավետության գնահատումը և բարձրացումը

35000դրամ
70էջ
Դիպլոմային

Հեռահաղորդակցության ճյուղի հիմնական խնդիրը հասարակական արտադրանքի բոլոր ոլորտների ու բնակչության տարատեսակ տեղեկատվության նկատմամբ ամբողջական պահանջարկի բավարարումն է: Ինչպես ցույց է …

Սպառողական շուկայում մրցակցային առավելությունների հասնելու հիմնական գործիքները

32500դրամ
65էջ
Դիպլոմային

Ներկայիս շուկայական տնտեսության պայմաններում ցանկացած տնտեսավարող սուբյեկտ, արդյունավետ գործելու համար, պետք է իրականացնի մարքեթինգային գործունություն, առանց որի նա շուկայում չի …

Աշխատանքի շուկայի համեմատական վերլուծությունը Շիրակի մարզում

32500դրամ
62էջ
Դիպլոմային

Հայաստանի Հանրապետությունում շուկայական հարաբերությունների հաստատումը բնութագրվում է տնտեսական, քաղաքական, սոցիալական բազմաթիվ ու բազմաբնույթ խնդիրներով: Ի տարբերություն ԱՊՀ մյուս երկրների, ՀՀ-ում …

Քաղաքական զարգացման և արդիականացման հիմնախնդիրները հանրային կառավարման համակարգում

13500դրամ
27էջ
Դիպլոմային

Քաղաքական մտքի պատմության մեջ տարբեր գաղափարախոսական ուղղություններ ձևավորել են քաղաքական զարգացման սեփական չափանիշները: Այսպես, լիբերալ պատկերացումներում քաղաքական զարգացումը արտահայտվում է …

Հանրային կարծիքի տեսական խնդիրները հանրային կառավարման համակարգում

15500դրամ
31էջ
Դիպլոմային

Հանրային կարծիքի ձևավորման համար հանրային կառավարման մարմինների կողմից կիրառվում են հանրային կապերի տարբեր տեսակները և դրա ընձեռած հնարավորությունները: Անդրադառնալով հանրային …

Ինքնագնահատման հիմնական մոտեցումները

9500դրամ
19էջ
Դիպլոմային

Կրթության համակարգի բարեփոխումների շրջանակում առանձնակի կարևորելով սովորողների գնահատման հետ կապված խնդիրները` Հայաստանի Հանրապետության կրթության և գիտության նախարարությունը մշակել և դեռևս …

Ռազմավարական և գործարար ծրագրավորման առանձնահատկությունները շինարարական կազմակերպություններում

30000դրամ
60էջ
Դիպլոմային

Բոլոր ընկերություններին անհրաժեշտ է մտածել ապագայի մասին, մշակել երկարաժամկետ ռազմավարություն, որը հնարավորություն կտա ակտիվորեն արձագանքել շուկայի պայմանների փոփոխություններին: Յուրաքանչյուր ընկերություն …