Շուկայական տնտեսության պայմաններում կազմակերպության գործարար ակտիվությունը և հուսալիությունը բնութա-գրվում է նրա ֆինանսական դրությամբ: Դա շուկայի բոլոր մասնակիցների շահերի իրագործման երաշխիքն …
Հարկային վարչարարության բարեփոխումները ՓՄՁ ոլորտում
Շուկայական տնտեսությանն անցման հենց սկզբից ՀՀ իշխանությունները, եթե ոչ գործնականում, ապա տարբեր հայտարարությունների եւ այլ փաստաթղթերի մակարդակով ընդունում էին հարկային …
Վարկային փաթեթի որակի բարելավման ուղիները (Արարատ բանկի օրինակով)
Վարկը արժեքի շարժ է, որը կարող է լինել ինչպես դրամական ձևով, այնպես էլ ապրանքային ձևով։ Վարկի շարժը կատարվում է հետևյալ …
Առևտրային բանկերի գործունեության արդյունավետության հիմնախնդիրները ՀՀ-ում
Համաշխարհային փորձը վկայում է, որ անցումային տնտեսություն վարող յորաքանչյուր երկրի համար տնտեսական աճի ապահովման գործընթացում իր ուրույն տեղն ունի բանկային …
Semantic and pragmatic analisys of question
There is an interesting phenomenon in the English language-through asking a question, for instance, instead of asking for unknown information …
Առևտրային կազմակերպության շահույթի ձևավորման և օգտագործման մեխանիզմները(Կոկո Կոլա ընկերության օրինակով)
Պատկերացնել շուկայական հարաբերությունները առանց «շահույթ» հասկացության ուղղակի անհնար է: Ցանկացած գործունեություն ծավալվում է որոշակի նպատակի հասնելու համար, իսկ ցանկացած տնտեսական …
Ներդրումային քաղաքականության առանձնահատկությունները
Շուկայական տնտեսության պայմաններում տնտեսության զարգացման գործում բանկային համակարգը ծանրակշիռ դերակատարում և զարգացման հստակ միտումներ ունի: Ներկայումս ՀՀ բանկային համակարգը դինամիկ …
Կապի և հեռահաղորդակցության ճյուղի ձեռնարկությունների /կազմակերպությունների/ նյութատեխնիկական բազայի արդիականացման տնտեսական արդյունավետության գնահատումը և բարձրացումը
Հեռահաղորդակցության ճյուղի հիմնական խնդիրը հասարակական արտադրանքի բոլոր ոլորտների ու բնակչության տարատեսակ տեղեկատվության նկատմամբ ամբողջական պահանջարկի բավարարումն է: Ինչպես ցույց է …
Փոքր բիզնեսի ֆինանսավորման ուղիները ՀՀ-ում
Փոքր և միջին ձեռնարկատիրությունը նոր երևույթ չէ տնտեսությունում, բայց և այնպես, նրա դերն ու նշանակությունը էապես փոխվել է՝ գիտատեխնիկական առաջընթացի …
Ֆակտորինգի զարգացման հիմնախնդիրները Ամերիաբանկ ՓԲԸ-ի օրինակով
Շրջանառու միջոցների դեֆիցիտի աճի հետ կապված` դեբիտորական պարտքերի խնդիրը առաջնային նշանակություն է ձեռք բերել մատակարարների համար: Ներկա տնտեսության մեջ բավական …
Սպառողական շուկայում մրցակցային առավելությունների հասնելու հիմնական գործիքները
Ներկայիս շուկայական տնտեսության պայմաններում ցանկացած տնտեսավարող սուբյեկտ, արդյունավետ գործելու համար, պետք է իրականացնի մարքեթինգային գործունություն, առանց որի նա շուկայում չի …
Աշխատանքի շուկայի համեմատական վերլուծությունը Շիրակի մարզում
Հայաստանի Հանրապետությունում շուկայական հարաբերությունների հաստատումը բնութագրվում է տնտեսական, քաղաքական, սոցիալական բազմաթիվ ու բազմաբնույթ խնդիրներով: Ի տարբերություն ԱՊՀ մյուս երկրների, ՀՀ-ում …
Կազմակերպության կուլտուրայի և կերպարի ձևավորման ու զարգացման միտումները (Պրենտուն Թրավլ) կազմակեպության օրինակով
ՀՀ հնագիտական ժառանգությունը որպես տուրիզմի զարգացման խթան
Վերջին 30 տարիների ընթացքում մշակութային ժառանգությունը, որի հենասյուներից է հնագիտությունը, գնալով կանգնում է առավել բարդ խնդիրների առջև` այս դաշտում հայտնված …