Սոցիոլոգիական հետազոտության մեթոդ, մեթոդիկա հասկացությունների սահմանում

2400դրամ
12էջ
Կուրսային

Սոցիոլոգիան ունի 3 փոխկապակցված մսակարդակ՝ ընդհանուր սոցիոլոգիական տեսություն, հատուկ սոցիոլոգիական տեսությւոն և կոնկրետ սոցիոլոգիական հետազոտություն: Վերջինիս նաև անվանում են սեփական, …

Սոցիալական գործընկերությունը աշխատանքի ոլորտում

2400դրամ
12էջ
Կուրսային

Բուն աշխատանքային իրավահարաբերությունները ծագում են աշխատողի և գործատուի միջև աշխատանքային պայմանագրի կամ կոլեկտիվ պայմանագրերի հիման վրա: Բուն աշխատանքային իրավահարաբերությունների ծագման, …

Սահմանադրական զարգացումների արժեբանական հիմնախնդիրները

3600դրամ
18էջ
Կուրսային

Հասարակական հարաբերությունների սահմանադրականացման հիմնախնդիրների լուծումն առանց Սահմանադրության արժեբանական խոր վերլուծությունների` գրեթե անհնարին է: Սահմանադրական զարգացումների արդի հիմնախնդիրների մեջ առանձնահատուկ կարևորվում …

Ֆրանչայզինգը որպես տեխնոլոգիաների փոխանցման ձև արտադրության կազմակերպման և մարքեթինգի ոլորտում

3200դրամ
16էջ
Կուրսային

Ֆրանչայզինգը հանդիսանում է տեխնոլոգիաների միջազգային փոխանցման առավել տարածված ձևերից մեկը, որը կարելի է բնորոշել որպես հարաբերություն շուկայի մասնակիցների միջև՝ հիմնված …

Փորձարկման հիմնական միջոցներն ու ձևերը

2200դրամ
11էջ
Կուրսային

Արդի համաշխարհային տնտեսությունն աչքի է ընկնում մարքեթինգային միջավայրը ձևավորող գործոնների դինամիկ փոփոխություններով, ապրանքների և տեխնոլոգիաների կենսապարբերաշըրջանի անընդհատ կրճատմամբ և գլոբալ …

Վաճառքի առաջմղում

3000դրամ
15էջ
Կուրսային

Մրցակցային առավելությունների հասնելու համար ընդհանուր ռազմավարության ընտրությունից հետո ձեռնարկությունը կարող է անցնել մարքեթինգային համալիրի մանրամասն մշակմանը: Մարքեթինգային համալիրը ժամանակակից մարքեթինգի …

Ռազմավարական պլանավորման տրամաբանությունը և փուլերը

1200դրամ
6էջ
Կուրսային

Յուրաքանչյուր կազմակերպություն շուկայում հաջողգործելու համար պետք է ունենա հստակ ռազմավարություն: Ռազմավարությունը գործարարության փիլիսոփայությունն է: Տնտեսական ռազմավարության մշակմամբ կազմակերպությունը ձգտում է …

Ռազմավարական պլանավորման էությունը և առանձնահատկությունները

1600դրամ
8էջ
Ռեֆերատ

Ռազմավարական պլանավորման հիմքում ընկած է ռազմավարություն հասկացությունը: Դրանում արտացոլված են ընկերության հիմնական նպատակները՝ շուկայական մասնաբաժնի ընդլայնումը, շահույթի աճը, բարձր մրցունակություն …

Ռազմավարական պլանավորման առանձնահատկությունները Ջերմուկ Գրուպ ՓԲԸ-ում

1600դրամ
8էջ
Կուրսային

«Ջերմուկ գրուպ» ընկերությունը հանդիսանում է հանքային և բնական աղբյուրի ջուր արտադրող խոշորագույն ընկերությունը Հայաստանում: «Ջերմուկ գրուպ» ընկերությունը հիմնադրվել է 1999թ. …

Պահանջարկի տարբեր վիճակներում և տարբեր տեսակների համար կիրառվող մարքեթինգային գործիքները

2200դրամ
11էջ
Կուրսային

Մարքեթինգը մարդկային գործունեության տեսակ է՝ ուղղված պա-հանջմունքների ու կարիքների բավարարմանը` փոխանակության միջոցով: Մարքեթինգը գործ ունի շուկայում արտադրանքի և ծառայությունների իրացման …

Շուկայի հատվածների գնահատման և նպատակային շուկայի չափանիշները

3000դրամ
15էջ
Կուրսային

Ձեռնարկատիրական գործունեությամբ զբաղվող ամեն մի սուբյեկտ, լինի դա առանձին գործարար, պետական կամ ոչ պետական կազմակերպություն, ինքնուրույնաբար ուսումնասիրելով արտակարգ արագ փոփոխվող …