Սոցիոլոգիան ունի 3 փոխկապակցված մսակարդակ՝ ընդհանուր սոցիոլոգիական տեսություն, հատուկ սոցիոլոգիական տեսությւոն և կոնկրետ սոցիոլոգիական հետազոտություն: Վերջինիս նաև անվանում են սեփական, …
Սոցիալական գործընկերությունը աշխատանքի ոլորտում
Բուն աշխատանքային իրավահարաբերությունները ծագում են աշխատողի և գործատուի միջև աշխատանքային պայմանագրի կամ կոլեկտիվ պայմանագրերի հիման վրա: Բուն աշխատանքային իրավահարաբերությունների ծագման, …
Սահմանադրական զարգացումների արժեբանական հիմնախնդիրները
Հասարակական հարաբերությունների սահմանադրականացման հիմնախնդիրների լուծումն առանց Սահմանադրության արժեբանական խոր վերլուծությունների` գրեթե անհնարին է: Սահմանադրական զարգացումների արդի հիմնախնդիրների մեջ առանձնահատուկ կարևորվում …
Ֆրանչայզինգը որպես տեխնոլոգիաների փոխանցման ձև արտադրության կազմակերպման և մարքեթինգի ոլորտում
Ֆրանչայզինգը հանդիսանում է տեխնոլոգիաների միջազգային փոխանցման առավել տարածված ձևերից մեկը, որը կարելի է բնորոշել որպես հարաբերություն շուկայի մասնակիցների միջև՝ հիմնված …
Փորձարկման հիմնական միջոցներն ու ձևերը
Արդի համաշխարհային տնտեսությունն աչքի է ընկնում մարքեթինգային միջավայրը ձևավորող գործոնների դինամիկ փոփոխություններով, ապրանքների և տեխնոլոգիաների կենսապարբերաշըրջանի անընդհատ կրճատմամբ և գլոբալ …
Ցանցի միջազգային լսարանը: Հայաստանի ինտերնետ լսարանը
Համացանց կամ ինտերնետ (անգլ.՝ Internet), աշխարհով մեկ տարածված, հասարակության ազատ օգտագործման համար նախատեսված համընդհանուր ցանց է՝ կազմված համակարգչային ցանցերից, որոնք …
Տրանսպորտային գովազդի էությունը, առավելություններն ու թերությունները
Տնտեսական օրենքների թելադրանքով ՝ապրանքի կամ ծառայության իրացման հիմնական միջոցը նրա մասին անհրաժեշտ և հավաստի ինֆորմացիայի տարածումն է. Դա իրականացվում է …
Վերջնական սպառողի վարքագծի ժամանակակից տեսությունները
Այն հարցը, թե սպառողներն ինչպես են որոշումներ ընդունում և ինչ գործոններ են ազդում նրանց ընտրության վրա, հանդիսանում է տնտեսագետների, փիլիսոփաների, …
Վաճառքի առաջմղում
Մրցակցային առավելությունների հասնելու համար ընդհանուր ռազմավարության ընտրությունից հետո ձեռնարկությունը կարող է անցնել մարքեթինգային համալիրի մանրամասն մշակմանը: Մարքեթինգային համալիրը ժամանակակից մարքեթինգի …
Ռազմավարական պլանավորման տրամաբանությունը և փուլերը
Յուրաքանչյուր կազմակերպություն շուկայում հաջողգործելու համար պետք է ունենա հստակ ռազմավարություն: Ռազմավարությունը գործարարության փիլիսոփայությունն է: Տնտեսական ռազմավարության մշակմամբ կազմակերպությունը ձգտում է …
Ռազմավարական պլանավորման էությունը և առանձնահատկությունները
Ռազմավարական պլանավորման հիմքում ընկած է ռազմավարություն հասկացությունը: Դրանում արտացոլված են ընկերության հիմնական նպատակները՝ շուկայական մասնաբաժնի ընդլայնումը, շահույթի աճը, բարձր մրցունակություն …
Ռազմավարական պլանավորման առանձնահատկությունները Ջերմուկ Գրուպ ՓԲԸ-ում
«Ջերմուկ գրուպ» ընկերությունը հանդիսանում է հանքային և բնական աղբյուրի ջուր արտադրող խոշորագույն ընկերությունը Հայաստանում: «Ջերմուկ գրուպ» ընկերությունը հիմնադրվել է 1999թ. …
Պահանջարկի տարբեր վիճակներում և տարբեր տեսակների համար կիրառվող մարքեթինգային գործիքները
Մարքեթինգը մարդկային գործունեության տեսակ է՝ ուղղված պա-հանջմունքների ու կարիքների բավարարմանը` փոխանակության միջոցով: Մարքեթինգը գործ ունի շուկայում արտադրանքի և ծառայությունների իրացման …
Շուկայի հատվածների գնահատման և նպատակային շուկայի չափանիշները
Ձեռնարկատիրական գործունեությամբ զբաղվող ամեն մի սուբյեկտ, լինի դա առանձին գործարար, պետական կամ ոչ պետական կազմակերպություն, ինքնուրույնաբար ուսումնասիրելով արտակարգ արագ փոփոխվող …