Շուկայական հատվածների համար մշակվող մարքեթինգային ռազմավարությունները

3600դրամ
18էջ
Կուրսային

Յուրաքանչյուր ընկերություն արդյունավետ գործելու, շուկայում կայուն դիրք զբաղեցնելու և իր գործունեության ընթացքում անորոշությամբ պայմանավորված ռիսկի վտանգից առավելագույն չափով խուսափելու համար …

Նոր ապրանքների դիրքավորման ռազմավարության գործընթացը

2800դրամ
14էջ
Կուրսային

Ձեռնարկատիրական գործունեությամբ զբաղվող ամեն մի սուբյեկտ, լինի կազմակերպություն, ֆիրմա թե ձեռնարկություն, առանձին գործարար, պետական կամ ոչ պետական կազմակերպություն, ինքնուրույնաբար ուսումնասիրելով …

ՄՏՍ-Արմենիայի ապրանքային և գնային քաղաքականության վերլուծությունը

2800դրամ
14էջ
Կուրսային

Շուկայական տնտեսության պայմաններում ձեռնարկության տնտեսական գործունեության բարենպաստ իրականացման գրավականներից է` դեպի սպառողները ուղղվածությունը և ճկուն հարմարվողականությունը շուկայական մրցակցության փոփոխություններին: Ձեռնարկության …

Մարքեթինգի ծառայության ֆունկցիոնալ կառուցվածքը

1800դրամ
9էջ
Կուրսային

Ձեռնարկատիրական գործունեությամբ զբաղվող ամեն մի սուբյեկտ, լինի կազմակերպություն, ֆիրմա թե ձեռնարկություն, առանձին գործարար, պետական կամ ոչ պետական կազմակերպություն, ինքնուրույնաբար ուսումնասիրելով …

Մարքեթինգի խնդիրները գլոբալ պահանջարկի ձևավորման գործընթացում

2600դրամ
13էջ
Կուրսային

Մարքեթինգի գլոբալացումը ներկայումս հանդիսանում է բազմաթիվ բազմազգային ձեռնարկությունների ամենահրատապ խնդիրներից մեկը: Գլոբալ կորպորացիներն աշխատում են համաշխարհային շուկայում, որոնք արտադրում են …

Idiomaticity in English

10200դրամ
34էջ
Կուրսային

The vocabulary of a language is enriched not only by words but also by phraseological units. Phraseological units are word-groups …

Ներքին միջավայրի ազդեցությունը կազմակերպության գործունեության վրա

4600դրամ
23էջ
Կուրսային

Կազմակերպության արդյունավետ կառավարման համար հարկավոր է հասկանալ միջավայրի գործոնների ամբողջությունը, որոշել տարբեր գործոնների ազդեցության առանձնահատկությունները և կանխատեսել այդ ազդեցությունը: Միջավայրի …

Մարքեթինգային վարք հասկացությունը

4000դրամ
20էջ
Կուրսային

Մարքեթինգային վարքը տեսական գիտելիքների և կիրառական նշանակություն ունեցող ուսումնասիրությունների համեմատաբար նոր ոլորտ է, որի նախադրյալները ձևավորվել են դեռ վաղուց՝ տնտեսագիտության …

Ձեռնարկություն և շուկա փոխազդեցության մեխանիզմը

4000դրամ
20էջ
Կուրսային

Յուրաքանչյուր տնտեսական համակարգում գոյություն ունեն արտադրության միավորներ, որոնք սպառողների պահանջմունքները բավարարելու նպատակով համակցում են արտադրության գործոնները` հողը, աշխատանքը և կապիտալը: …