Ազգային տնտեսության՝ որպես համաշխարհային տնտեսության բաղկացուցիչ մասի, գործունեության արդյունավետության գնահատման համար սկզբունքային նշանակություն ունեն նրանց մրցունակության որակական և քանակական բնութագրերը: …
Երևան-սիթի սուպերմարկետի մարքեթինգային ռազմավարությունը
Առաջին «Երևան սիթի» սուպերմարկետը հիմնադրվել է 2007թ.-ին: «Երևան սիթի»-ն առաջին առևտրային կենտրոնն էր, որը գործում էր Ռուբինյանց 15/5 հասցեում: Այնուհետև …
Գործարարության ծրագրի մշակման մեթոդաբանությունը
Գործարար ծրագիրը հանդիսանում է առևտրային կազմակերպության անխախտելի մասը: Այն պետք է ներկայացնի կազմակերպության նպատակներն ու խնդիրները և հիմք հանդիսանա ընկերության …
Գովազդի հետ կապված կարևորագույն որոշումները
Գովազդ բառը առաջացել է ֆրանսերեն «reclame» (reclamare-բացականչել) բառից: Գովազդի էությունը, եթե ավելի պարզ արտահայտվենք, կայանում է տարբեր եղանակներով (հաճախ բոլորով …
Գովազդը էլեկտրոնային փոստի օգտագործմամբ
Դեռևս մի քանի տարի առաջ համացանցը օգտագործվում էր հիմնականում փոստով հաղորդագրությունների և ֆայլերի փոխանակման համար: Սակայն ժամանակակից տեխնոլոգիաները համացանցը վերածել …
Գյուղատնտեսական մթերքների մարքեթինգ
Ֆիրմային, շուկայական մրցակցային պայքարում գոյատևելու, սպառողների փոփոխվող պահանջմունքներն բավարարելու, ինչպես նաև գործունեության ոլորտներն ընդլայնելու համար,անհրաժեշտ է ստեղծել և իրացնել նոր …
Բիլայն ընկերության ապրանքային և գնային քաղաքականության վերլուծություն
Ընկերության ռազմավարության կառուցումը մեծապես կախված է կոնկրետ իրավիճակից, որում այն գտնվում է: Այդ պատճառով էլ ռազմավարության մշակումը հիմնվում է շուկայական …
Բիզնես պլան Լոռե գրուպ
«ԼՈՌԵ Գրուպ» ՍՊԸ-ն հիմնադրվել է 2011 թվականին: Կազմակերպությունն իր գործունեությունն իրականացնում է ՀՀ մարզերում տեղակայված գրասենյակներում, որոնք համակարգվում են Երևան …
Ապրանքի ցուցադրության մերչնդայզինգ
Մերչնդայզինգը հայտնվել է քսաներորդ դարի 50-ական թվականներին: Նրա հայտնվելու պատճառ է հանդիսացել այն ընկերությունները, որոնց նպատակն էր գերտերություն ստանալը։ Մերչնդայզինգը …
Ապագայի կազմակերպությունների հիմնական հատկանիշները
Ապագայի կառավարման կառուցվածքները, տեխնիկան և մեթոդները, որոնք հանդիսանում են վերլուծական հետազոտությունների և կանխատեսումների մշակման առարկա, դատելով այս ամենից, ամբողջությամբ կիրացվեն …
Անհատական վաճառքը որպես մարքենգային հաղորդակցության տարր
Անհատական վաճառքը դուրս է գալիս աշխատանքային վիճակագրության վարչության մեկնաբանության շրջանակներից, որովհետև ընկերության ներկայացուցչի և գոյություն ունեցող կամ պոտենցիալ գնորդի միջև …
PR-արշավների կազմակերպումը
PR- արշավը դա համալիր, PR միջոցների բազմակի կիրառումն է, ինչպես նաև գովազդային միջոցների օգտագործումը միասնական հայեցակարգերի շրջանակներում և ընդհանուր առմամբ …
PR արշավները JAZZVE սրճարանի օրինակով
Այսօր քաղաքակիրթ աշխարհը ոչ միայն ընտելացել է PR- ին, այլ նաև այն դարձրել է էֆֆեկտիվորեն աշխատող գիտություն և արվեստ՝ հասարակության …