Շուկայական հարաբերություններին անցման հետ 90-ական թթ. ԱՊՀ-ի որոշ երկրներում առաջացավ և ակտիվորեն սկսեց զարգանալ մի գիտապրակտիկ ուղղություն, որը կոչվեց լոգիստիկա: …
Իրադարձությունների մարքեթինգի էությունը և հիմնական առանձնահատկությունները
Բոլոր ընկերություններին անհրաժեշտ է մտածել ապագայի մասին, մշակել երկարաժամկետ ռազմավարություն, որը հնարավորություն կտա ակտիվորեն արձագանքել շուկայի պայմանների փոփոխություններին: Յուրաքանչյուր ընկերություն …
Թվային մարքեթինգ
Նոր սերնդի համար համացանցը դարձավ հաղորդակցման միջոց, որը շատ ճկուն է: Այն հնարավորություն է տալիս կազմակերպություններին և անհատներին ստեղծել իրենց …
Ընկերության ապրանք-միքսի կառավարման ռազմավարությունը
Մրցակցային առավելությունների հասնելու համար ընդհանուր ռազմավարության ընտրությունից հետո ձեռնարկությունը կարող է անցնել մարքեթինգային համալիրի մանրամասն մշակմանը: Մարքեթինգային համալիրը ժամանակակից մարքեթինգի …
Էվոկաբանկի մարքեթինգային գործունեության վերլուծություն
Առևտրային բանկի մարքեթինգային հնարավորություններն իրենցից ներկայացնում են սպառողական պահանջմունքների և բանկի իրական ռեսուրսների կամ պոտենցիալի համապատասխանությունը: Մարքեթինգային հնարավորությունները բանկի ուժերի …
Երկրի մրցունակության հասկացությունը
Ազգային տնտեսության՝ որպես համաշխարհային տնտեսության բաղկացուցիչ մասի, գործունեության արդյունավետության գնահատման համար սկզբունքային նշանակություն ունեն նրանց մրցունակության որակական և քանակական բնութագրերը: …
Երևան-սիթի սուպերմարկետի մարքեթինգային ռազմավարությունը
Առաջին «Երևան սիթի» սուպերմարկետը հիմնադրվել է 2007թ.-ին: «Երևան սիթի»-ն առաջին առևտրային կենտրոնն էր, որը գործում էր Ռուբինյանց 15/5 հասցեում: Այնուհետև …
Գործարարության ծրագրի մշակման մեթոդաբանությունը
Գործարար ծրագիրը հանդիսանում է առևտրային կազմակերպության անխախտելի մասը: Այն պետք է ներկայացնի կազմակերպության նպատակներն ու խնդիրները և հիմք հանդիսանա ընկերության …
Գովազդի հետ կապված կարևորագույն որոշումները
Գովազդ բառը առաջացել է ֆրանսերեն «reclame» (reclamare-բացականչել) բառից: Գովազդի էությունը, եթե ավելի պարզ արտահայտվենք, կայանում է տարբեր եղանակներով (հաճախ բոլորով …
Գովազդը էլեկտրոնային փոստի օգտագործմամբ
Դեռևս մի քանի տարի առաջ համացանցը օգտագործվում էր հիմնականում փոստով հաղորդագրությունների և ֆայլերի փոխանակման համար: Սակայն ժամանակակից տեխնոլոգիաները համացանցը վերածել …
Գյուղատնտեսական մթերքների մարքեթինգ
Ֆիրմային, շուկայական մրցակցային պայքարում գոյատևելու, սպառողների փոփոխվող պահանջմունքներն բավարարելու, ինչպես նաև գործունեության ոլորտներն ընդլայնելու համար,անհրաժեշտ է ստեղծել և իրացնել նոր …
Բիլայն ընկերության ապրանքային և գնային քաղաքականության վերլուծություն
Ընկերության ռազմավարության կառուցումը մեծապես կախված է կոնկրետ իրավիճակից, որում այն գտնվում է: Այդ պատճառով էլ ռազմավարության մշակումը հիմնվում է շուկայական …
Բիզնես պլան Լոռե գրուպ
«ԼՈՌԵ Գրուպ» ՍՊԸ-ն հիմնադրվել է 2011 թվականին: Կազմակերպությունն իր գործունեությունն իրականացնում է ՀՀ մարզերում տեղակայված գրասենյակներում, որոնք համակարգվում են Երևան …
Ապրանքի ցուցադրության մերչնդայզինգ
Մերչնդայզինգը հայտնվել է քսաներորդ դարի 50-ական թվականներին: Նրա հայտնվելու պատճառ է հանդիսացել այն ընկերությունները, որոնց նպատակն էր գերտերություն ստանալը։ Մերչնդայզինգը …