Ապագայի կազմակերպությունների հիմնական հատկանիշները

2800դրամ
14էջ
Կուրսային

Ապագայի կառավարման կառուցվածքները, տեխնիկան և մեթոդները, որոնք հանդիսանում են վերլուծական հետազոտությունների և կանխատեսումների մշակման առարկա, դատելով այս ամենից, ամբողջությամբ կիրացվեն …

Անհատական վաճառքը որպես մարքենգային հաղորդակցության տարր

2600դրամ
13էջ
Կուրսային

Անհատական վաճառքը դուրս է գալիս աշխատանքային վիճակագրության վարչության մեկնաբանության շրջանակներից, որովհետև ընկերության ներկայացուցչի և գոյություն ունեցող կամ պոտենցիալ գնորդի միջև …

PR-արշավների կազմակերպումը

3000դրամ
13էջ
Ռեֆերատ

PR- արշավը դա համալիր, PR միջոցների բազմակի կիրառումն է, ինչպես նաև գովազդային միջոցների օգտագործումը միասնական հայեցակարգերի շրջանակներում և ընդհանուր առմամբ …