Ապրանքաների դասակարգումը

3600դրամ
18էջ
Կուրսային

Ապրանքը մարքեթինգում դիտարկվում է որպես որոշ հատկությունների ամբողջություն, որն ընդունակ է բավարարելու որոշակի սպառողական պահանջմունք: Ապրանքն այն ամենն է, ինչը …

«ԱԿԲԱ-ԿՐԵԴԻՏ-ԱԳՐԻԿՈԼ ԲԱՆԿ» ՓԲԸ-ի մարքեթինգային գործունեության վերլուծությունը

3000դրամ
14էջ
Կուրսային

ԱԿԲԱ-ԿՐԵԴԻՏ ԱԳՐԻԿՈԼ ԲԱՆԿԸ ՀՀ խոշորագույն բանկերից է, որը տրամադրում է բազմատեսակ ունիվերսալ բանկային ծառայություններ` բանկային հաշիվների բացում և սպասարկում, փաստաթղթային …

PR-ի կիրառումը զբոսաշրջության ոլորտում

2600դրամ
13էջ
Կուրսային

Հասարակայնության հետ կապերը բնութագրում են երկրի, տուրիստական գործակալության իմիջը կամ հանրահայտությունը հասարակության մեջ, հետևաբար նաև՝ փոխհարաբերությունները բնակչության հետ: Հասարակայնության հետ …

Nissan ընկերության գործունեության վերլուծությունը

2500դրամ
10էջ
Կուրսային

Վերջին տարիներին ընկերությունները, գիտակցելով մարքեթինգային ծառայության ու նրա կողմից իրականացվող գործառույթների կարևորությունը, բավականին լայնորեն օգտագործում են մարքեթինգային գործիքներ` հատկապես բարձր …

HSBC բանկի մարքեթինգային վերլուծության ընդհանուր բնութագիրը

3400դրամ
14էջ
Կուրսային

Ոսումնասիրելով ՀՀ բանկային համակարգում առաջարկվող դրամային ավանդների դրույքաչափերը՝ ապրիլ ամսվա դրությամբ դեպոզիտների առավելագույն տոկոսադրույքը դրամով կազմում է տարեկան 10 տոկոս: …

Apple ընկերության մարքեթինգային գործունեության վերլուծությունը

4500դրամ
19էջ
Կուրսային

Արդի մրցակցային պայմաններում կազմակերպությունները պետք է մշտապես բարձրացնեն իրենց մրցունակությունը, հետևեն սպառողների պահանջմունքների և նախասիրությունների փոփոխություններին, առաջարկի և պահանջարկի հարաբերակցությանը, …

«English» զարգացման կենտրոնի բիզնես պլան

3000դրամ
12էջ
Կուրսային

Ներկայումս միջազգային լեզուներին չտիրապետելը ամբողջ աշխարհում որոշակի սահմանափակումների առջև է կանգնեցնում: Աշխատանքում հաջողակ լինելու հանգամանքը, արտերկրում լիարժեք գործելու հնարավորությունը, օտարերկրացիների …

Մարքեթինգային հետազոտությունների իրականացման էթիկան

1600դրամ
8էջ
Ռեֆերատ

Մարքեթինգային հետազոտություններն ունեն շատ լուրջ էթիկական ենթատեքստ: Մարքեթինգային հետազոտությունները անցկացվում են կամ ձեռնարկության մարքեթինգի բաժնի կողմից, կամ այդ ոլորտում մասնագիտացված …

PR-արշավների կազմակերպումը

1000դրամ
5էջ
Ռեֆերատ

Գործունեության յուրաքանչյուր բնագավառ ունի իր առանձնահատկությունները, բայց նրանք բոլորն էլ չեն կարող գոյություն ունենալ և զարգանալ առանց PR-ի: Հյուրանոցային սպասարկման …

Միկրոմիջավայրը մարքեթինգի համակարգում

2800դրամ
14էջ
Կուրսային

Յուրաքանչյուր ֆիրմա շուկայում հաջող գործունեություն է ծավալում այնքան ժամանակ, քանի դեռ իր կողմից առաջարկվող ապրանքներն ու ծառայությունները համապատասխանում են մարքեթինգային …

Ֆրանչայզինգը որպես տեխնոլոգիաների փոխանցման ձև արտադրության կազմակերպման և մարքեթինգի ոլորտում

3200դրամ
16էջ
Կուրսային

Ֆրանչայզինգը հանդիսանում է տեխնոլոգիաների միջազգային փոխանցման առավել տարածված ձևերից մեկը, որը կարելի է բնորոշել որպես հարաբերություն շուկայի մասնակիցների միջև՝ հիմնված …

Փորձարկման հիմնական միջոցներն ու ձևերը

2200դրամ
11էջ
Կուրսային

Արդի համաշխարհային տնտեսությունն աչքի է ընկնում մարքեթինգային միջավայրը ձևավորող գործոնների դինամիկ փոփոխություններով, ապրանքների և տեխնոլոգիաների կենսապարբերաշըրջանի անընդհատ կրճատմամբ և գլոբալ …