Ապրանքը մարքեթինգում դիտարկվում է որպես որոշ հատկությունների ամբողջություն, որն ընդունակ է բավարարելու որոշակի սպառողական պահանջմունք: Ապրանքն այն ամենն է, ինչը …
«ԱԿԲԱ-ԿՐԵԴԻՏ-ԱԳՐԻԿՈԼ ԲԱՆԿ» ՓԲԸ-ի մարքեթինգային գործունեության վերլուծությունը
ԱԿԲԱ-ԿՐԵԴԻՏ ԱԳՐԻԿՈԼ ԲԱՆԿԸ ՀՀ խոշորագույն բանկերից է, որը տրամադրում է բազմատեսակ ունիվերսալ բանկային ծառայություններ` բանկային հաշիվների բացում և սպասարկում, փաստաթղթային …
PR-ի կիրառումը զբոսաշրջության ոլորտում
Հասարակայնության հետ կապերը բնութագրում են երկրի, տուրիստական գործակալության իմիջը կամ հանրահայտությունը հասարակության մեջ, հետևաբար նաև՝ փոխհարաբերությունները բնակչության հետ: Հասարակայնության հետ …
Nissan ընկերության գործունեության վերլուծությունը
Վերջին տարիներին ընկերությունները, գիտակցելով մարքեթինգային ծառայության ու նրա կողմից իրականացվող գործառույթների կարևորությունը, բավականին լայնորեն օգտագործում են մարքեթինգային գործիքներ` հատկապես բարձր …
IKEA ընկերության մարքեթինգային քաղաքականությունը
Ձեռնարկատիրական գործունեությամբ զբաղվող ամեն մի սուբյեկտ, լինի դա կազմակեպություն, ֆիրմա թե ձեռնարկություն, առանձին գործարար, պետական կամ ոչ պետական կազմակերպություն, ինքնուրույնաբար …
HSBC բանկի մարքեթինգային վերլուծության ընդհանուր բնութագիրը
Ոսումնասիրելով ՀՀ բանկային համակարգում առաջարկվող դրամային ավանդների դրույքաչափերը՝ ապրիլ ամսվա դրությամբ դեպոզիտների առավելագույն տոկոսադրույքը դրամով կազմում է տարեկան 10 տոկոս: …
Apple ընկերության մարքեթինգային գործունեության վերլուծությունը
Արդի մրցակցային պայմաններում կազմակերպությունները պետք է մշտապես բարձրացնեն իրենց մրցունակությունը, հետևեն սպառողների պահանջմունքների և նախասիրությունների փոփոխություններին, առաջարկի և պահանջարկի հարաբերակցությանը, …
«English» զարգացման կենտրոնի բիզնես պլան
Ներկայումս միջազգային լեզուներին չտիրապետելը ամբողջ աշխարհում որոշակի սահմանափակումների առջև է կանգնեցնում: Աշխատանքում հաջողակ լինելու հանգամանքը, արտերկրում լիարժեք գործելու հնարավորությունը, օտարերկրացիների …
Մարքեթինգային հետազոտությունների իրականացման էթիկան
Մարքեթինգային հետազոտություններն ունեն շատ լուրջ էթիկական ենթատեքստ: Մարքեթինգային հետազոտությունները անցկացվում են կամ ձեռնարկության մարքեթինգի բաժնի կողմից, կամ այդ ոլորտում մասնագիտացված …
PR-արշավների կազմակերպումը
Գործունեության յուրաքանչյուր բնագավառ ունի իր առանձնահատկությունները, բայց նրանք բոլորն էլ չեն կարող գոյություն ունենալ և զարգանալ առանց PR-ի: Հյուրանոցային սպասարկման …
Միկրոմիջավայրը մարքեթինգի համակարգում
Յուրաքանչյուր ֆիրմա շուկայում հաջող գործունեություն է ծավալում այնքան ժամանակ, քանի դեռ իր կողմից առաջարկվող ապրանքներն ու ծառայությունները համապատասխանում են մարքեթինգային …
Միջին քառակուսային մոտարկում
Ֆրանչայզինգը որպես տեխնոլոգիաների փոխանցման ձև արտադրության կազմակերպման և մարքեթինգի ոլորտում
Ֆրանչայզինգը հանդիսանում է տեխնոլոգիաների միջազգային փոխանցման առավել տարածված ձևերից մեկը, որը կարելի է բնորոշել որպես հարաբերություն շուկայի մասնակիցների միջև՝ հիմնված …
Փորձարկման հիմնական միջոցներն ու ձևերը
Արդի համաշխարհային տնտեսությունն աչքի է ընկնում մարքեթինգային միջավայրը ձևավորող գործոնների դինամիկ փոփոխություններով, ապրանքների և տեխնոլոգիաների կենսապարբերաշըրջանի անընդհատ կրճատմամբ և գլոբալ …