Ներգործության մեխանիզմները գործարար հաղորդակցության ժամանակ

1000դրամ
5էջ
Ռեֆերատ

Հաղորդակցումը հասարակական սուբյեկտների (անձ, սոցիալական խումբ) փոխներգործության գործընթաց է, որի ժամանակ տեղի է ունենում տեղեկության, փորձի, գիտելիքների,, կարողությունների և գործունեության …

Արարատ կոնյակի գործարանի PR-ը

2200դրամ
11էջ
Կուրսային

Հանրային կապերի բնագավառը Հայաստանում դեռևս զարգանալու և շտկելու բազմաթիվ տեղեր ունի: Այս բնագավառի զարգացման մեջ իր ուրույն տեղն ունի Հասարակոթյան …