Տնտեսական ճգնաժամին դիմագրավելու նպատակով անհրաժեշտություն է առաջանում մշակել հակաճգնաժամային ծրագրեր: Այդպիսի հակաճգնաժամային ծրագրերում, հատկապես՝ կազմակերպությունների մակարդակով, առանձնահատուկ տեղ ունի մարքեթինգային …
Մարքեթինգի ծառայության ֆունկցիոնալ կառուցվածքը
Ձեռնարկատիրական գործունեությամբ զբաղվող ամեն մի սուբյեկտ, լինի կազմակերպություն, ֆիրմա թե ձեռնարկություն, առանձին գործարար, պետական կամ ոչ պետական կազմակերպություն, ինքնուրույնաբար ուսումնասիրելով …
Մարքեթինգի խնդիրները գլոբալ պահանջարկի ձևավորման գործընթացում
Մարքեթինգի գլոբալացումը ներկայումս հանդիսանում է բազմաթիվ բազմազգային ձեռնարկությունների ամենահրատապ խնդիրներից մեկը: Գլոբալ կորպորացիներն աշխատում են համաշխարհային շուկայում, որոնք արտադրում են …
Սպառողների վարքի գնահատման քանակական մեթոդները
Բոլոր ֆիրմաների կարևոր խնդիրն է՝ ձեռք բերել շահութաբեր սպառողներ: Շահութաբեր սպառող ասելով հասկանում ենք այն սպառողը, որից ստացված շահույթը գերազանցում …
Ներքին միջավայրի ազդեցությունը կազմակերպության գործունեության վրա
Կազմակերպության արդյունավետ կառավարման համար հարկավոր է հասկանալ միջավայրի գործոնների ամբողջությունը, որոշել տարբեր գործոնների ազդեցության առանձնահատկությունները և կանխատեսել այդ ազդեցությունը: Միջավայրի …
Մարքեթինգային ռազմավարությունները ճգնաժամի պայմաններում
Գործնականում շատ ընկերություններ իրենց գործունեությունը վարում են առանց որևէ պլանի և շատ կառավարիչներ /մենեջերներ/ հրաժարվում են կազմել գրավոր պլաններ, քանի …
Հեյնիկեն գարեջրի գործունեությունը
Հեյնիկեն թեթև գարեջուրը (հոլանդերեն Heineken Pilsener) կամ պարզապես Հեյնիկենը բաց գույնի թեթև գարեջուր է, որը պարունակում է 5% ալկոհոլ և …
Հարցաթերթիկի մշակման ալգորիթմը
Մարքեթինգային հետազոտությունը մարքեթինգի կարևորագույն գործառույթներից մեկն է, որի արդյունավետ կազմակերպումը ներկայումս արդիական խնդիր է ցանկացած` այդ թվում նաև զբոսաշրջային կազմակերպության …
Համացանցային գովազդի էթիկա
Ներկայումս տարբեր գիտական համայնքներում, օգտվողների էլեկտրոնային համաժողովներում հայտնվում են ցանցում էթիկական վարքագծի նոր նորմեր՝ նեթիկետ (netiquette, անգլերեն net՝ «ցանց» և …
Կոնֆլիկտային իրադրության առաջացման պատճառները
Կոնֆլիկտը ցանկացած հասարակության, ցանկացած կազմակերպության գործունեության անբաժանելի մասն է: Ժամանակակից հասարակության մեջ, երբ օր օրի աճում է «կյանքի արագության տեմպը», …
Ապագայի կազմակերպությունների հիմնական հատկանիշները
Ապագայի կառավարման կառուցվածքները, տեխնիկան և մեթոդները, որոնք հանդիսանում են վերլուծական հետազոտությունների և կանխատեսումների մշակման առարկա, դատելով այս ամենից, ամբողջությամբ կիրացվեն …
Թվային մարքեթինգ
Նոր սերնդի համար համացանցը դարձավ հաղորդակցման միջոց, որը շատ ճկուն է: Այն հնարավորություն է տալիս կազմակերպություններին և անհատներին ստեղծել իրենց …
Ընկերության ապրանք-միքսի կառավարման ռազմավարությունը
Մրցակցային առավելությունների հասնելու համար ընդհանուր ռազմավարության ընտրությունից հետո ձեռնարկությունը կարող է անցնել մարքեթինգային համալիրի մանրամասն մշակմանը: Մարքեթինգային համալիրը ժամանակակից մարքեթինգի …
Էվոկաբանկի մարքեթինգային գործունեության վերլուծություն
Առևտրային բանկի մարքեթինգային հնարավորություններն իրենցից ներկայացնում են սպառողական պահանջմունքների և բանկի իրական ռեսուրսների կամ պոտենցիալի համապատասխանությունը: Մարքեթինգային հնարավորությունները բանկի ուժերի …