Մարքեթինգի նպատակները և գործառույթները ճգնաժամային կառավարման գործընթացում

1600դրամ
8էջ
Ռեֆերատ

Տնտեսական ճգնաժամին դիմագրավելու նպատակով անհրաժեշտություն է առաջանում մշակել հակաճգնաժամային ծրագրեր: Այդպիսի հակաճգնաժամային ծրագրերում, հատկապես՝ կազմակերպությունների մակարդակով, առանձնահատուկ տեղ ունի մարքեթինգային …

Մարքեթինգի ծառայության ֆունկցիոնալ կառուցվածքը

1800դրամ
9էջ
Կուրսային

Ձեռնարկատիրական գործունեությամբ զբաղվող ամեն մի սուբյեկտ, լինի կազմակերպություն, ֆիրմա թե ձեռնարկություն, առանձին գործարար, պետական կամ ոչ պետական կազմակերպություն, ինքնուրույնաբար ուսումնասիրելով …

Մարքեթինգի խնդիրները գլոբալ պահանջարկի ձևավորման գործընթացում

2600դրամ
13էջ
Կուրսային

Մարքեթինգի գլոբալացումը ներկայումս հանդիսանում է բազմաթիվ բազմազգային ձեռնարկությունների ամենահրատապ խնդիրներից մեկը: Գլոբալ կորպորացիներն աշխատում են համաշխարհային շուկայում, որոնք արտադրում են …

Ներքին միջավայրի ազդեցությունը կազմակերպության գործունեության վրա

4600դրամ
23էջ
Կուրսային

Կազմակերպության արդյունավետ կառավարման համար հարկավոր է հասկանալ միջավայրի գործոնների ամբողջությունը, որոշել տարբեր գործոնների ազդեցության առանձնահատկությունները և կանխատեսել այդ ազդեցությունը: Միջավայրի …

Հարցաթերթիկի մշակման ալգորիթմը

3400դրամ
17էջ
Կուրսային

Մարքեթինգային հետազոտությունը մարքեթինգի կարևորագույն գործառույթներից մեկն է, որի արդյունավետ կազմակերպումը ներկայումս արդիական խնդիր է ցանկացած` այդ թվում նաև զբոսաշրջային կազմակերպության …

Համացանցային գովազդի էթիկա

2200դրամ
11էջ
Կուրսային

Ներկայումս տարբեր գիտական համայնքներում, օգտվողների էլեկտրոնային համաժողովներում հայտնվում են ցանցում էթիկական վարքագծի նոր նորմեր՝ նեթիկետ (netiquette, անգլերեն net՝ «ցանց» և …

Ապագայի կազմակերպությունների հիմնական հատկանիշները

2800դրամ
14էջ
Կուրսային

Ապագայի կառավարման կառուցվածքները, տեխնիկան և մեթոդները, որոնք հանդիսանում են վերլուծական հետազոտությունների և կանխատեսումների մշակման առարկա, դատելով այս ամենից, ամբողջությամբ կիրացվեն …

Թվային մարքեթինգ

3600դրամ
18էջ
Կուրսային

Նոր սերնդի համար համացանցը դարձավ հաղորդակցման միջոց, որը շատ ճկուն է: Այն հնարավորություն է տալիս կազմակերպություններին և անհատներին ստեղծել իրենց …

Ընկերության ապրանք-միքսի կառավարման ռազմավարությունը

2800դրամ
14էջ
Կուրսային

Մրցակցային առավելությունների հասնելու համար ընդհանուր ռազմավարության ընտրությունից հետո ձեռնարկությունը կարող է անցնել մարքեթինգային համալիրի մանրամասն մշակմանը: Մարքեթինգային համալիրը ժամանակակից մարքեթինգի …

Էվոկաբանկի մարքեթինգային գործունեության վերլուծություն

3200դրամ
16էջ
Կուրսային

Առևտրային բանկի մարքեթինգային հնարավորություններն իրենցից ներկայացնում են սպառողական պահանջմունքների և բանկի իրական ռեսուրսների կամ պոտենցիալի համապատասխանությունը: Մարքեթինգային հնարավորությունները բանկի ուժերի …