Շուկան՝ որպես տնտեսական կատեգորիա, ավելի խորը բովանդակություն ունի: Լայն իմաստով շուկան իրենից ներկայացնում է տնտեսական հարաբերությունների համակարգ, որն առաջանում է …
Գնային ինդեքսները և դրանց հաշվարկման առանձնահատկությունները
Ինդեքսային մեթոդը սոցիալ-տնտեսական երևույթների դինամիկայի և կառուցվածքի վերլուծության ամենատարածված վիճակագրական գործիքն է: Այն ունի մի շարք առանձնահատկություններ: Դրանցից առաջինն այն …
Արհմիությունների դերը աշխատաշուկայում և աշխատանքի շուկայի պետական կարգավորումը
Արհմիությունների մասնակցությամբ աշխատանքի շուկայի մոդելը հիմնված է աշխատանքի պահանջարկի խթանման և աշխատավարձի բարձրացման վրա։ Պահաջարկի խթանումը հնարավոր է կառավարության կողմից …
Դրամավարկային և հարկաբյուջետային քաղաքականությունների ազդեցությունը
Դրամավարկային և հարկաբյուջետային քաղաքականությունների համադրումը (սինթեզը) անվանում են կայունացնող տնտեսական քաղաքականություն: Այն կոչված է պահպանելու ամբողջական առաջարկի և ամբողջական պահանջարկի …
Ա. Մասլոույի տեսակետները գնորդների դրդապատճառների մասին
Ապրանքները շուկա են մտնում որոշակի գներով, իսկ գնորդը կարող է դրանք ձեռք բերել ըստ իր հնարավորությունների: Տվյալ դեպքում մարդն առնչվում …
Առևտուրը որպես ապրանքարտադրողների և սպառողների միջև հիմնական կապի ձև
Շուկայական տնտեսության պայմաններում ձեռնարկության տնտեսական գործունեության բարենպաստ իրականացման գրավականներից են դեպի սպառողները ուղղվածությունը և ճկուն հարմարվողականությունը շուկայական մրցակցության փոփոխություններին: Ձեռնարկության …
Արտաքին տնտեսական գործունեությունը որպես գործարարական գործունեության ինքնուրույն տեսակ
Արտաքին տնտեսական գործունեություն իրականացնում են ինչպես Հայաստանի Հանրապետությունը, այնպես էլ տնտեսավարող առանձին սուբյեկտները: Պետության մակարդակով իրականացվող արտաքին տնտեսական գործունեությունը հանդիսանում …