ցանկանում է ձեռք բերել շուկայից տվյալ պահին և տվյալ գնով: Այլ կերպ ասած, պահանջարկը գնողունակ պահանջմունքն է: Շուկայում ապրանքները գնվում …
Ընդհանուր հավասարակշռությունը, փոխարինման արդյունավետությունը և Էջվորդի արկղ
Ա. Սմիթի «անտեսանելի ձեռքը» նկարագրում է շուկան ընդհանուր հավասարակշռության ուղղորդող ուժը։ Դա շարժիչ ուժ է, շահույթի և մրցակցության ձգտում, որոնք …
Եկամուտների անհավասարության և սոցիալական արդարության, աղքատության հիմնախնդիրները
Տնտեսագիտության տեսության ուսումնասիրման ժամանակ շատ մեծ նշանակություն է տրվում եկամուտների բաշխման և դրա հետ անմիջականորեն կապված՝ սոցիալական արդարության ու աղքատության …
Գնի փոփոխության եկամտի և փոխարինման էֆեկտների վերլուծություն, Սլուցկու հավասարում
Ապրանքի գնի փոփոխության դեպքում ակտիվանում են երկու ուժեր, որոնք սպառողին մղում են փոփոխելու ձեռք բերվող ապրանքի քանակությունը: Սովորաբար ապրանքի գնի …
Գնի և արտադրության ծավալի որոշումը կարճաժամկետ հատվածում. գնային առաջնորդ
Շուկան՝ որպես տնտեսական կատեգորիա, ավելի խորը բովանդակություն ունի: Լայն իմաստով շուկան իրենից ներկայացնում է տնտեսական հարաբերությունների համակարգ, որն առաջանում է …
Գնային ինդեքսները և դրանց հաշվարկման առանձնահատկությունները
Ինդեքսային մեթոդը սոցիալ-տնտեսական երևույթների դինամիկայի և կառուցվածքի վերլուծության ամենատարածված վիճակագրական գործիքն է: Այն ունի մի շարք առանձնահատկություններ: Դրանցից առաջինն այն …
Արհմիությունների դերը աշխատաշուկայում և աշխատանքի շուկայի պետական կարգավորումը
Արհմիությունների մասնակցությամբ աշխատանքի շուկայի մոդելը հիմնված է աշխատանքի պահանջարկի խթանման և աշխատավարձի բարձրացման վրա։ Պահաջարկի խթանումը հնարավոր է կառավարության կողմից …
Դրամավարկային և հարկաբյուջետային քաղաքականությունների ազդեցությունը
Դրամավարկային և հարկաբյուջետային քաղաքականությունների համադրումը (սինթեզը) անվանում են կայունացնող տնտեսական քաղաքականություն: Այն կոչված է պահպանելու ամբողջական առաջարկի և ամբողջական պահանջարկի …
Ա. Մասլոույի տեսակետները գնորդների դրդապատճառների մասին
Ապրանքները շուկա են մտնում որոշակի գներով, իսկ գնորդը կարող է դրանք ձեռք բերել ըստ իր հնարավորությունների: Տվյալ դեպքում մարդն առնչվում …
Առևտուրը որպես ապրանքարտադրողների և սպառողների միջև հիմնական կապի ձև
Շուկայական տնտեսության պայմաններում ձեռնարկության տնտեսական գործունեության բարենպաստ իրականացման գրավականներից են դեպի սպառողները ուղղվածությունը և ճկուն հարմարվողականությունը շուկայական մրցակցության փոփոխություններին: Ձեռնարկության …
Արտաքին տնտեսական գործունեությունը որպես գործարարական գործունեության ինքնուրույն տեսակ
Արտաքին տնտեսական գործունեություն իրականացնում են ինչպես Հայաստանի Հանրապետությունը, այնպես էլ տնտեսավարող առանձին սուբյեկտները: Պետության մակարդակով իրականացվող արտաքին տնտեսական գործունեությունը հանդիսանում …