Ձեռնարկատիրական գործունեությամբ զբաղվող ամեն մի սուբյեկտ, լինի կազմակերպություն, ֆիրմա թե ձեռնարկություն, առանձին գործարար, պետական կամ ոչ պետական կազմակերպություն, ինքնուրույնաբար ուսումնասիրելով …
Մարքեթինգի խնդիրները գլոբալ պահանջարկի ձևավորման գործընթացում
Մարքեթինգի գլոբալացումը ներկայումս հանդիսանում է բազմաթիվ բազմազգային ձեռնարկությունների ամենահրատապ խնդիրներից մեկը: Գլոբալ կորպորացիներն աշխատում են համաշխարհային շուկայում, որոնք արտադրում են …
Idiomaticity in English
The vocabulary of a language is enriched not only by words but also by phraseological units. Phraseological units are word-groups …
Սպառողների վարքի գնահատման քանակական մեթոդները
Բոլոր ֆիրմաների կարևոր խնդիրն է՝ ձեռք բերել շահութաբեր սպառողներ: Շահութաբեր սպառող ասելով հասկանում ենք այն սպառողը, որից ստացված շահույթը գերազանցում …
Ներքին միջավայրի ազդեցությունը կազմակերպության գործունեության վրա
Կազմակերպության արդյունավետ կառավարման համար հարկավոր է հասկանալ միջավայրի գործոնների ամբողջությունը, որոշել տարբեր գործոնների ազդեցության առանձնահատկությունները և կանխատեսել այդ ազդեցությունը: Միջավայրի …
Մարքեթինգային վարք հասկացությունը
Մարքեթինգային վարքը տեսական գիտելիքների և կիրառական նշանակություն ունեցող ուսումնասիրությունների համեմատաբար նոր ոլորտ է, որի նախադրյալները ձևավորվել են դեռ վաղուց՝ տնտեսագիտության …
Մարքեթինգային կապուղիների էությունը և տեսակները
Բաշխման ուղին իրենից ներկայացնում է ձևերի և առանձին անձանց ամբողջություն, որոնք իրենց վրա են կրում և օգնում են որևէ մեկին …
Ձեռնարկություն և շուկա փոխազդեցության մեխանիզմը
Յուրաքանչյուր տնտեսական համակարգում գոյություն ունեն արտադրության միավորներ, որոնք սպառողների պահանջմունքները բավարարելու նպատակով համակցում են արտադրության գործոնները` հողը, աշխատանքը և կապիտալը: …
Ձեռնարկության գնային քաղաքականությունը
Գինը շուկայական տնտեսության արմատական տարրն է, նրա տնտեսական մեխանիզմի միջուկը: Գինը արտադրանքի արժեքի դրամական ձևն է: Նրա հիմքում ընկած են …
Հեյնիկեն գարեջրի գործունեությունը
Հեյնիկեն թեթև գարեջուրը (հոլանդերեն Heineken Pilsener) կամ պարզապես Հեյնիկենը բաց գույնի թեթև գարեջուր է, որը պարունակում է 5% ալկոհոլ և …
Հարցաթերթիկի մշակման ալգորիթմը
Մարքեթինգային հետազոտությունը մարքեթինգի կարևորագույն գործառույթներից մեկն է, որի արդյունավետ կազմակերպումը ներկայումս արդիական խնդիր է ցանկացած` այդ թվում նաև զբոսաշրջային կազմակերպության …
Համացանցային գովազդի էթիկա
Ներկայումս տարբեր գիտական համայնքներում, օգտվողների էլեկտրոնային համաժողովներում հայտնվում են ցանցում էթիկական վարքագծի նոր նորմեր՝ նեթիկետ (netiquette, անգլերեն net՝ «ցանց» և …
Կոնֆլիկտային իրադրության առաջացման պատճառները
Կոնֆլիկտը ցանկացած հասարակության, ցանկացած կազմակերպության գործունեության անբաժանելի մասն է: Ժամանակակից հասարակության մեջ, երբ օր օրի աճում է «կյանքի արագության տեմպը», …
Ապագայի կազմակերպությունների հիմնական հատկանիշները
Ապագայի կառավարման կառուցվածքները, տեխնիկան և մեթոդները, որոնք հանդիսանում են վերլուծական հետազոտությունների և կանխատեսումների մշակման առարկա, դատելով այս ամենից, ամբողջությամբ կիրացվեն …