Ներկայումս տարբեր գիտական համայնքներում, օգտվողների էլեկտրոնային համաժողովներում հայտնվում են ցանցում էթիկական վարքագծի նոր նորմեր՝ նեթիկետ (netiquette, անգլերեն net՝ «ցանց» և …
Կոնֆլիկտային իրադրության առաջացման պատճառները
Կոնֆլիկտը ցանկացած հասարակության, ցանկացած կազմակերպության գործունեության անբաժանելի մասն է: Ժամանակակից հասարակության մեջ, երբ օր օրի աճում է «կյանքի արագության տեմպը», …
Ապագայի կազմակերպությունների հիմնական հատկանիշները
Ապագայի կառավարման կառուցվածքները, տեխնիկան և մեթոդները, որոնք հանդիսանում են վերլուծական հետազոտությունների և կանխատեսումների մշակման առարկա, դատելով այս ամենից, ամբողջությամբ կիրացվեն …
Բնակչության տարհանում և ապաստարանների կառուցում
Հայտնի է, որ արտակարգ իրավիճակների, զանգվածային ոչնչացման զենքի, ինչպես նաև ոչնչացման հատուկ միջոցների ազդեցությունից մարդկանց կյանքի ու գործունեության ժամանակավոր ապահովումը …
Որոնողափրկարարական հատուկ տեխնիկական միջոցներ և սարքավորումներ
Որոնողափրկարարական տեխնիկայի միջոցները կիրառվում են նյութական ապացույցների և առարկաների բացահայտման համար, որոնք ենթադրաբար կարող են դառնալ նյութական ապացույց կամ նպաստեց …
Արագ արձագանքման մասնագիտացված կազմավորումների և ուժերի ստեղծումն ու զարգացումը
Արագ Արձագանքման Խմբերը (ԱԱԽ)՝ վերապատրաստված անվտանգության ծառայողներով, (նաև՝ առաջին բուժօգնություն) և GPS նավիգատոր համակարգով համալրված անվտանգության ծառայության պարեկային մեքենաներով, շուրջօրյա …
Ծառայությունների էությունը և բնութագրերը
Ժամանակակից համաշխարհային տնտեսությունն անհնար է պատկերացնել առանց ծառայությունների ոլորտի: Ծառայությունները մարդկանց գործունեության արդյունք են, որոնք բավարարում են մարդկանց և հասարակության …
Լոգիստական համակարգ
Շուկայական հարաբերություններին անցման հետ 90-ական թթ. ԱՊՀ-ի որոշ երկրներում առաջացավ և ակտիվորեն սկսեց զարգանալ մի գիտապրակտիկ ուղղություն, որը կոչվեց լոգիստիկա: …
Իրադարձությունների մարքեթինգի էությունը և հիմնական առանձնահատկությունները
Բոլոր ընկերություններին անհրաժեշտ է մտածել ապագայի մասին, մշակել երկարաժամկետ ռազմավարություն, որը հնարավորություն կտա ակտիվորեն արձագանքել շուկայի պայմանների փոփոխություններին: Յուրաքանչյուր ընկերություն …
Թվային մարքեթինգ
Նոր սերնդի համար համացանցը դարձավ հաղորդակցման միջոց, որը շատ ճկուն է: Այն հնարավորություն է տալիս կազմակերպություններին և անհատներին ստեղծել իրենց …
Ընկերության ապրանք-միքսի կառավարման ռազմավարությունը
Մրցակցային առավելությունների հասնելու համար ընդհանուր ռազմավարության ընտրությունից հետո ձեռնարկությունը կարող է անցնել մարքեթինգային համալիրի մանրամասն մշակմանը: Մարքեթինգային համալիրը ժամանակակից մարքեթինգի …
Էվոկաբանկի մարքեթինգային գործունեության վերլուծություն
Առևտրային բանկի մարքեթինգային հնարավորություններն իրենցից ներկայացնում են սպառողական պահանջմունքների և բանկի իրական ռեսուրսների կամ պոտենցիալի համապատասխանությունը: Մարքեթինգային հնարավորությունները բանկի ուժերի …
Երկրի մրցունակության հասկացությունը
Ազգային տնտեսության՝ որպես համաշխարհային տնտեսության բաղկացուցիչ մասի, գործունեության արդյունավետության գնահատման համար սկզբունքային նշանակություն ունեն նրանց մրցունակության որակական և քանակական բնութագրերը: …
Երևան-սիթի սուպերմարկետի մարքեթինգային ռազմավարությունը
Առաջին «Երևան սիթի» սուպերմարկետը հիմնադրվել է 2007թ.-ին: «Երևան սիթի»-ն առաջին առևտրային կենտրոնն էր, որը գործում էր Ռուբինյանց 15/5 հասցեում: Այնուհետև …